Fashion – passion. Táto veta (a údajne čoraz viac) platí aj pre pánov. Rubrika Imidž, v ktorej Image House Marco Mirelli šije topmanažérom outfity na mieru, pokračuje tretím dielom. Do rúk odborníkov na vysokú módu sa tentoraz zveril Martin Sůra, generálny riaditeľ spoločnosti Hewlett-Packard Slovensko.
Martin Sůra v intenzívnej debate so Zuzanou Čiffaryovou. Snímka: HN/Pavol Funtál
Osem hodín ráno. Priestory spoločnosti Image House Marco Mirelli zaplavuje mäkké aprílové svetlo prenikajúce cez pestrofarebné vitráže a... mimoriadne čulá debata o móde. V čase nášho príchodu je práve na pretrase takzvaný golier „shark“. (Nebojte sa, ešte o ňom bude reč.)
Ako čoskoro vysvitne, termíny tohto rangu zo svojho slovníka netasí len imidž konzultantka Zuzana Čiffaryová, ale aj náš dnešný respondent – Martin Sůra. „Či som milovník módy? Ani nie. Oveľa radšej pomáham s výberom ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.