nakupovanie, obchodné centrumDreamstime
StoryEditor

Čo upúta náš zrak?

27.01.2018, 23:00
Je naším najdôležitejším zmyslom.

Využiť zmysly je obľúbená cesta, ktorou sa predajcovia vydávajú. Fungujú totiž podprahovo a aj keď nechceme, ich aktivovaniu zabrániť nevieme. Jedným z najdôležitejších zmyslov, na ktorý pôsobia, je zrak, práve vďaka ktorému necháme v obchode niekedy viac ako sme pôvodne plánovali.

Ovplyvňuje tak napríklad farbu produktu, ktorá so sebou nesie istý emočný nádych. Napríklad červená sa vždy bude spájať s výpredajmi, lebo ako farba má stimulovať ľudí k činnosti.

Štúdie tiež zistili, že čašníčky oblečené v červenej farbe dostávali väčšie sprepitné či táto farba povzbudzovala k väčšiemu nákupu online.

Čierna sa naopak asociuje s vyššími cenami a luxusom.

01 - Modified: 2024-05-07 11:59:05 - Feat.: - Title: Streamingové služby Disney sú prvýkrát v zisku, firma zvýšila celoročný výhľad 02 - Modified: 2024-05-06 12:52:34 - Feat.: - Title: Sme použiť nástroje na ochranu ekonomiky pred praktikami Číny, vyhlásila von der Leyenová v Paríži 03 - Modified: 2024-05-05 10:34:49 - Feat.: - Title: Košický U. S. Steel vykázal miliónové zisky, dostali sa von zo straty 04 - Modified: 2024-05-03 14:01:29 - Feat.: - Title: Maďarsko upustilo od izolovanej politiky, otvára sa Východu, tvrdí tamojší šéf rezortu financií 05 - Modified: 2024-05-02 21:46:38 - Feat.: - Title: Zisk aj tržby Applu vo kvartáli klesli, prekonali však očakávania
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
13. máj 2024 08:15