Viete, aký módny doplnok momentálne fičí v Dánsku? Cyklistické prilby. Pravdepodobne majú naozaj niečo do seba, keď zaujali aj členku Predstavenstva VÚB Banky Silviu Púchovskú.
"Očarilo ma množstvo žien na bicykloch, ktoré bez váhania točili pedálmi v sukniach, blúzkach a lodičkách na vysokých podpätkoch... a tie bizarné cyklistické prilby! Ľutujem, že nechodím do práce bicyklom. Farby, tvary, vzory, kvetinky, zvieratá - až je vám jasné, že nemôžete mať iba jednu, keď každá môže byť na inú príležitosť.“
Tak ak najbližšie uvidíte niekoho v bratislavských uliciach "pedálovať“ v prilbe posiatej ružovými kvetinkami, bude vám hneď jasné, odkiaľ tento horúci trend dorazil. O čosi viac známou (a rovnako praktickou) vychytávkou sú však aj v našich aj v dánskych uliciach šály.
"Najväčšia módna povinnosť pre dánske ženy je očividne šál alebo veľká šatka na krku aj v najteplejšom letnom dni. Nemohla som si nekúpiť, keď som vošla do obchodu s asi najväčším výberom šálov na svete!,“ neskrýva Púchovská nadšenie krajinou, ktorú nedávno navštívila.
Zároveň priznáva, že nakupuje rada, ale rozhodne nie s niekým, kto ju znervózňuje. Ak teda stretnete vrchnú riaditeľku úseku ľudských zdrojov VÚB banky v obchode, pravdepodobne bude sama - a rovnako pravdepodobne sa tam až tak dlho nezdrží.
"Asi nie som dobrá bojovníčka proti kríze, lebo mi momentálne vyhovuje nákupné centrum v Parndorfe. Našla som tam minule všetko, čo som potrebovala. Dokonca sa mi prvýkrát v živote stalo, že som šla okolo výkladu, videla kabát na figuríne, presne taký, aký som chcela. Tak som vošla, vyskúšala a hneď kúpila. Všetko asi za desať minút.“
Čím by ste však Silviu Púchovskú pravdepodobne veľmi nepotešili, by bol zoznam elektroniky, ktorú je potrebné nakúpiť v práve vrcholiacom výpredaji.
"Nerada nakupujem elektroniku. Veľmi ťažko som si vyberala mobil. Majú nudný dizajn a zbytočné funkcie. Nemám rada ani obchody, kde sú dlhé natlačené rady s neupravene visiacimi "handrami“. V zahraničí sa mi to síce párkrát oplatilo - no na Slovensku som v takých masovkách nikdy kvalitu nenašla.“
Priznáva, že najväčšiu hodnotu pre ňu majú najmä darčeky od rodičov a ak je v pozícii darcu ona, najradšej nakupuje pre dcéru. Už totiž presne vie, čo poteší.
"Mám takmer 100-percentnú úspešnosť v nákupe parfumov. Ja by som ich najradšej kupovala všetkým blízkym. Je to moja slabosť, až fyzicky ma priťahujú, aby som ovoňala. Aj v časovom strese dokážem vbehnúť dnu a rýchlo hľadať, či práve teraz nie je v ponuke nová, očarujúca, perfektná vôňa...“
A na záverečnú otázku, či existuje niečo, po čom túži, no zatiaľ si to nezadovážila, Púchovská odpovedá: "Momentálne nie.“ Nuž, šťastný človek!
DOTAZNÍK OBLEČENIE: DOPLNKY: NÁPOJE ELEKTRONIKA OBĽÚBENÉ MIESTA |