StoryEditor

300-tisíc za fotku na Instagrame. Aj taká je realita sociálnych sietí

22.12.2015, 12:22
Autor:
HNstyle.skHNstyle.sk

Neustále sa meniaci svet popularity na sociálnych sieťach môže kariéru vybudovať, ale hneď v zápätí ju aj zničiť. Mladšia generácia modeliek už za sebou nemusí mať skúsenosti ako napríklad Kate Moss alebo Claudia Schiffer, aby ich svet poznal. Kendall Jenner, Cara Delevingne či Gigi Hadid ich predbiehajú svojou popularitou na Instagrame a dokážu za fotku inkasovať aj 300-tisíc dolárov, píše portál businessinsider.com.

Instagramu vládne Kendall Jenner. Dôkazom je nepochybne aj vyhlásenie najkrajšej snímky roka 2015, ktorá patrí ako inak, práve tejto modelke a za ktorú si vyslúžila 3,2 miliónov lajkov. Tak ako jej fotografiám, darí sa aj videám, celkový počet jej sledovateľov sa pohybuje okolo 44 miliónov. Spolu s už spomínanými modelkami Carou Delevingne a Gigi Hadid tak majú denne k dispozícii miliónové publikum, a to veľmi dobre vedia aj svetové značky či módny priemysel. Nie je tajomstvom, že vystupovanie na sociálnych sieťach sa stalo súčasťou zmluvných vzťahov pre viaceré modelky a známe osobnosti.

 

Časy, keď v roku 1990 modelka Linda Evangalista šokovala prehlásením, že sa jej neoplatí vstať z postele, pokiaľ nezarobí viac ako desaťtisíc dolárov ( približne deväťtisíc eur) za deň, sú dávno preč. V dnešnej dobe už príjmy, ktoré si môžu modelky zarobiť, len prostredníctvom sociálnych sietí, dosahujú oveľa vyššie cifry. Príjmy spomínaných modeliek sa pohybujú od 125-tisíc do 300-tisíc dolárov (115-tisíc až 276-tisíc eur) za jeden príspevok. No rozhodne nie sú samé. 
 


Aj iné modelky ako Karlie Kloss, Behati Prinsloo či Miranda Kerr zarobia približne 25-tisíc až 50-tisíc dolárov (23-tisíc až 46-tisíc eur) za jeden príspevok na jednej zo sociálnych sieti Facebook, Twitter a Instagram. Tieto platformy sú otvorené, zadarmo a čo je najdôležitejšie, pôsobia veľmi osobne, čo pridáva značke atraktívny spôsob, ako propagovať svoje výrobky. Zatiaľ čo mnoho modeliek je viazaných do veľkých zmlúv s rôznymi dizajnérmi, ich účty na Instagrame či Facebooku sú zdanlivo súkromným priestorom, a preto ich značky s takou obľubou využívajú.

 


 

01 - Modified: 2007-12-14 05:43:00 - Feat.: 0 - Title: O2 nevyhovuje novela zákona o elektronických komunikáciách
01 - Modified: 2024-03-04 10:05:06 - Feat.: - Title: Veľký zlom v reálnych platoch Slovákov. Dvojročný prepad sa zastavil, zárobky rástli najrýchlejšie za 19 rokov 02 - Modified: 2024-01-02 12:54:05 - Feat.: - Title: Disney na posledných filmoch brutálne prerobil, stratil stovky miliónov. Kritici tvrdia, že za to môže orientácia na LGBT komunitu 03 - Modified: 2023-12-06 14:33:46 - Feat.: - Title: Koniec nadvlády etablovaných mien. Mladučká Američanka dominuje svojimi zárobkami ženskému športu 04 - Modified: 2023-10-11 08:51:04 - Feat.: - Title: Elitný bek bez hviezdneho platu. Černák odvádza skvelú prácu, všimne si to však len málokto, tvrdí expert 05 - Modified: 2022-12-29 17:45:00 - Feat.: - Title: Ropné koncerny aj farmaceuti profitujú z inflácie vo veľkom. Ich zisky hravo prekonávajú náklady
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
24. apríl 2024 00:37