Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
04.02.2021, 18:40

Elon Musk nechtiac odhalil ozajstný potenciál hitu menom Clubhouse

  • Všetko o Clubhouse na jednom mieste.
  • Kedy vznikol? Prečo je okolo neho rozruch?
  • Čo si o ňom myslia odborníci? Kde sú jeho plusy, ale i riziko pre firmy, politikov či osobnú značku?

Aplikácia Clubhouse momentálne valcuje naokolo všetky sociálne siete, ktoré si postupne dlhý čas budujú popularitu. Sám Clubhouse pritom nie je žiadnou novinkou. Na trhu je od apríla minulého roka, ako aplikácia určená pre operačné systémy iOS.

Krátko po založení získala niekoľkomiliónovú investíciu od Andreesen Horowitz a pribúdali jej používatelia. Len pred pár dňami však naplno ukázala svoj potenciál po všetkých stránkach, keď sa v jednej z jej "miestností" na diskusiu s názvom The Good Time Show objavil Elon Musk.

​Nejde len o postavu samotného extravagantného podnikateľa a fakt, že je aktuálne najbohatším človekom na planéte. Podarilo sa mu v tejto show manželov Sriram Krishnan a Aarthi Ramamurthy nechtiac naplno odhaliť silu i Achillovu pätu Clubhousu. Zároveň, Musk prispel k ďalšej obrovskej popularizácii aplikácie, vysvetľuje portál The Verge.

Musk býva často hosťom v najrôznejších besedách. Či už ide o konferencie, diskusie s publikom alebo rozhovory s jediným moderátorom pred kamerami. Prečo teda vyvolal rozruch v appke, v ktorej sa len jednoducho rozpráva ako pri hromadnom telefonáte?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Ticketportal.sk