Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
25.10.2020, 00:01

LinkedIn pridáva do svojej aplikácie novinku. Môže odhaliť váš charakter

  • Ako môžu zmeniť svet profesionálnej sociálnej siete 24-hodinové Príbehy?
  • Ktoré riziká hrozia pri nesprávnom uchopení novinky pre rozvoj osobnej značky a reputácie?
LinkedIn pridáva do svojej aplikácie novinku. Môže odhaliť váš charakter
Zdroj: Dreamstime

Sociálna sieť LinkedIn pristúpila po približne štyroch rokoch k redizajnu svojej aplikácie, informoval pred pár dňami portál TechCrunch. K tomu patrilo aj uvedenie veľkej novinky LinkedIn Stories. Tá sa v týchto dňoch dostáva v update už aj na Slovensko.

LinkedIn sa zameriava na profesionálne spájanie používateľov, hľadanie pracovných príležitostí, recruiting či zdieľanie nových ideí, prednášok aj edukáciu. Aktuálne má okolo 706 miliónov registrovaných používateľov a vlastní ho technologický gigant Microsoft.

Zdroj: Alžbeta Harry Gavendová/HN

​​Práve pod jeho vedením sa momentálne LinkedIn dočkal starých známych Stories, teda 24-hodinových príbehov, ktoré poznáme najmä z Instagramu. Používatelia sa s nimi však po prvý raz stretli v aplikácii Snapchat. Podstatou je, že tieto jednodňové “Storky” následne zmiznú z vášho profilu.

To pomáha selektovať príspevky - ak si ho nechcete dávať “navždy” na svoju nástenku, zvolíte túto krátku formu pár sekundového videa. O 24 hodín ho už nikto neuvidí.

Spôsob komunikácie vo forme Stories je považovaný za jednu z najvýznamnejších noviniek v rámci sociálnych médií. Podstatné je, že Príbehov môžete dať za deň až sto. To znamená, že s vašimi sledovateľmi ste v užšom kontakte, keďže bežne by ste za deň nepridali na svoju domácu stránku sto príspevkov. 

Zdroj: Alžbeta Harry Gavendová / HN

​O tom, aký dopad môže mať pridanie novinky Stories do "sociálnej siete profesionálov" sme sa porozprávali s Oliverom Jakubíkom, ktorý sa už dvadsať rokov venuje osobnému rastu a jeho využitiu pre rozvoj a budovanie osobných a firemných značiek:

Bol tento krok LinkedInu nevyhnutný?

Osobne si nemyslím, že by bolo zavedenie LinkedIn Stories práve tým krokom, na ktorý by komunita profesionálov, využívajúca sieť LinkedIn, netrpezlivo čakala.

Aktívni používatelia by skôr privítali lepšie možnosti tvorby a distribúcie sponzorovaných príspevkov, či funkčnejší manažment eventov, ktoré LinkedIn pred časom pridal, opäť po vzore obľúbených Facebook Udalostí.

Bolo iba otázkou času, kedy LinkedIn práve túto funkciu spustí, keďže v poslednom čase je vidieť markantnú snahu siete LinkedIn zvýšiť aktivitu užívateľov a podporiť atraktivitu príspevkov – jedným z prvých krokov k takzvanej „facebookizácii“ obsahu bola napríklad možnosť pridávať kreslené nálepky do foto príspevkov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 54% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Ticketportal.sk