Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.04.2020, 00:01

Apple, Samsung, Huawei. Prečo sú vlajkové lode výrobcov nudné?

  • Na risk nie je vo vlajkových lodiach výrobcov priestor.
  • Ako dopadli niektoré experimenty s top telefónmi známych značiek?
Apple, Samsung, Huawei. Prečo sú vlajkové lode výrobcov nudné?
Zdroj: Alžbeta Harry Gavendová / HN

Vo svete smartfónov existuje anglický výraz “killer feature”. Predstavuje funkciu, ktorú jednoducho musíte mať, ktorá je inovatívna a zároveň robí váš smartfón iným od ostatných. Je to tiež zároveň to, kvôli čomu chcete kúpiť daný telefón. Portál androidauthority.com však zverejnil zaujímavý komentár na túto tému.

Autor Simon Hill tvrdí, že výrobcovia smartfónov sú pri svojich špičkových smartfónoch už dlhšiu dobu príliš konzervatívni a zbytočne neriskujú. Vo výsledku tak máme veľmi podobné zariadenia svetových výrobcov, ktoré sa až tak výrazne nepredbiehajú.

Pri testovaní smartfónov v redakcii musíme túto myšlienku tak trochu zdieľať. Len ťažko sa nám z roka na rok vysvetľuje, prečo by mal používateľ práve tento rok vymeniť svoj minuloročný top smartfón za novú generáciu. Či už je reč o Apple, Huawei alebo Samsungu, významnejšie zmeny pre používateľa sa snáď objavujú až ob-generáciu, teda po dvoch rokoch.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Ticketportal.sk