Reťaz reštaurácií rýchleho občerstvenia spojila sily s leteckou a robotickou strojárskou firmou a vznikol z toho prevratný nápad. Slamka, ktorá uľahčuje pitie obľúbeného nápoja Chocolate Shamrock, uvádza stránka vocativ. Aby sme to opísali v skratke, ide o slamku (STRAW - Suction Tube for Reversal Axial Withdrawal), vyvinutou konkrétne spoločnosťou Jace a NK Labs.
Dve chute v jednej slamke
Je určená k optimalizovaniu rozloženia chuti nápoja, ktorý kombinuje čokoládová a mätovú. Slamka je dizajnérmi navrhnutá tak, že na rozdiel od bežnej slamky sa naraz dostanete k oboch príchutiam. Tým sa vyriešil problém v prípade drinku, ktorý mal v dolnej polovici pohára čokoládovú a vo vrchnej časti mätovú príchuť.
S jednoduchou slamkou ste sa museli „prelúskať“ cez spodnú, kým ste sa dostali k druhej polovici. Nová slamka je zatočená v spodnej strane do tvaru U a v miestach oboch príchutí má otvory, ktorými sa tie dostávajú až k vám v tej istej dobe.
Revolučná, nepotrebná novinka?
To výrobcovia považujú za prevratné. "Bola to mätúca úloha, ale s ambicióznym cieľom," vyjadril sa v tlačovej správe Seth Newburg, hlavný inžinier a vedúci partner NK laboratórií a dodáva, že „pravdepodobne je to viac revolučný než skutočne je potrebný vynález."
Ak patríte k tým z mála, ktorí majú šancu dostať sa k novinke, mali by ste vedieť, že vyrábané sú v limitovanej edícii 2000 kusov a k dispozícii budú len v 12 štátoch. To však nie všetko, čo sa týka obmedzení. Čo sa týka výroby, tá bude prináležať len niektorým lokalitám, uvedených 12 štátov. „Akcia“ odštartuje 24. februára.
McDonald nie je prvá reštaurácia rýchleho občerstvenia, ktorá sa pokúsila apelovať na mladšiu generáciu s technickými výdobytkami. KFC sa tiež neustále snaží vyťažiť z obmedzenej ponuky produktov, napríklad klávesovými podnosmi, jedlými lakmi na nechty či nádobou na kuracie mäso, ktorá slúži ako fotografická tlačiareň Bluetooth.