Ten sa totiž zveril do rúk odborníkov na vysokú módu. V rámci rubriky Imidž sme mu pomáhali nájsť chladivý outfit na leto.
„O rozpočte vo firme dokážem rozhodnúť za minútu, no výber obleku mi trvá polhodinu,“ smeje sa Marián Fendek, keď od neho na úvod vyzvedáme, nakoľko vrelý je jeho vzťah k móde. Rozhodne tým nechce naznačiť, že by mu na odeve záležalo viac ako na firemných peniazoch. Mieri skôr k tomu, že vo svete strihov a farieb sa cíti o čosi menej doma... Najmenej v jednom má však jasno: „Hlavne nech sa nekrčí, v obleku totiž trávim aj 14 hodín denne.“
Dnes si bude náš respondent vyberať letný oblek v neformálnom biznis štýle. Imidž konzultantka Image House Marco Mirelli Zuzana Čiffaryová pred neho hneď na úvod porozkladá vzorkovníky: ide sa vyberať materiál a farba. „Čo tak napríklad vlnený materiál s cool efektom?“ opáči na úvod a na tvári Mariána Fendeka sa objaví nefalšovaný výraz prekvapenia: „A nebude mi v tom teplo?“ Zuzana Čiffaryová zaženie jeho obavy jednou vetou: „Nebude, lebo táto povrchová „cool effect“ úprava odráža priame slnečné lúče a znižuje tak teplotu tela.“ Favoritom sa napokon stane až látka číslo tri: bavlna. Predbehne aj ľan, ktorý Mariána Fendeka zaskočí podobne ako „chladiaca“ vlna. Doteraz ho totiž považoval za čisto voľnočasový materiál, k obleku by ho nikdy nepriradil. Zuzana Čiffaryová vysvetľuje, že táto látka je v biznis štýle čoraz populárnejšia, a to aj vďaka tomu, že je kráľovnou regulácie teploty tela. Predsa len, globálne otepľovanie sa týka aj manažérov...
Celý článok nájdete spolu s exkluzívnym pohľadom do zákulisia slovenskej milionárskej špičky už zajtra v magazíne prečo nie?!