Dnes z pozície šéfdizajnéra spoločnosti Škoda Auto mení tvary ich vozidiel. No nielen to. Dostal životnú príležitosť, a to zmeniť emblém tejto českej automobilky. K tomu totiž dochádza raz za dvadsať či tridsať rokov. A zrejme i preto si ho vybral Ferdinand Karl Piech – otec koncernu Volkswagen a Porsche a jeden z najvplyvnejších ľudí automobilového priemyslu vo svete – ako jeho exkluzívneho hosťa na ženevskom autosalóne. A práve tu sa s ním malo možnosť porozprávať aj Prečo nie?! o tom, ako vznikalo nové logo automobilky.
Prečo sa škodovka bezmála po dvadsiatich rokoch odhodlala zmeniť logo a predstaviť ho na najprestížnejšom autosalóne v Ženeve?
K rozhodnutiu neprišlo len tak zo dňa na deň. Bol to výsledok dlhodobej prípravy na to, že značka Škoda sa posúva ďalej. Veď do roku 2018 chce minimálne zdvojnásobiť predaj a z regionálneho hráča sa chce stať globálnym. Nesmeli sme teda zabudnúť na žiadnu vec a už vôbec nie na taký dôležitý symbol, akým je logo. V tomto prípade máme za sebou dlhodobý vývoj loga, no do budúcnosti sa ho budeme snažiť pretvarovať tiež. A to tak, aby bolo čo najmodernejšie.