StoryEditor

Mladí Slováci slávia úspech v zahraničí: Aké bolo, keď ich oslovil svetoznámy raper a aký je problém slovenského trhu?

23.10.2019, 00:00
Dvojica kreatívcov a marketérov prezradila najnovšie trendy v marketingu aj to, prečo ľahšie získavajú klientov zo zahraničia, ako zo Slovenska.
  • Začnime tým, ako ste sa vy dvaja dali dokopy.

Marko: Každý sme, samozrejme, mali svoj vlastný osobný aj profesionálny život, obaja sme podnikali. Už niekoľko rokov sa venujeme organizácii eventov od koncertov až po festivaly rôzneho charakteru, cateringovým a reklamným službám či manažmentu umelcov.

Ročne máme viac ako 250-tisíc spokojných zákazníkov. S Jurajom sme spolupracovali aj predtým, je naším dodávateľom grafických prác. Vieme sa dokonale zladiť a hlavne pochopiť potreby klienta. Sme teda rovnaká „krvná skupina“.

Zaujal ma potenciál Instagram marketingu, ktorý vnímam ako “next best thing”. Preto sme sa rozhodli spojiť sily a naplno sa venovať aj tomuto projektu.

Juraj: Sú grafici, ktorí robia svoju prácu preto, že musia, a sú takí, ktorí to milujú a robia to pre dobrý pocit. Ja som z druhej kategórie. Teší ma, keď dokážem dobre naplniť predstavu klienta, rád sa s nápadom vyhrám. Dávam do toho dušu.

  • Ako dlho sa venujete grafickému dizajnu?

Juraj: Asi pätnásť rokov. Najskôr som to robil skôr pre vlastné potešenie, profesionálne sa mu venujem osem rokov. Aj pred tým som síce robil grafické návrhy, ale to bolo popri inej práci.

  • Základ ste mali v škole, učili ste sa sám alebo cez nejaké kurzy?

Juraj: Mám vyštudovanú počítačovú grafiku, takže začiatky som získal v škole. Vtedy som však ešte nevedel, že sa budem grafickým dizajnom naozaj živiť.

  • Spoločne stojíte za platformou The Social Hills. Čo to vlastne je, aby sme tomu úplne rozumeli?

Marko: Sme tím mladých kreatívcov a marketérov, ktorí na Slovensko prinášajú svetové trendy. Väčšina z nich k nám prichádza postupne, nie hneď. V súčasnosti napríklad firmy dávajú určitú časť financií na marketing na Instagrame, keďže tam sú mladí ľudia a na tých chcú predovšetkým cieliť.

My im ponúkame riešenie, ktoré má šancu mladých skutočne osloviť. Informáciu k nim vďaka nášmu riešeniu dostanú v atraktívnej grafickej forme. Presne takej, aká mladých ľudí zaujme.

  • Napríklad aké informácie?

Marko: Firma má napríklad nejaký nový produkt a chce ho odprezentovať. Môže si vybrať: buď k tomu napíše nejaký text, alebo to spropaguje prostredníctvom obrázku, videa či inej grafickej formy. Ponúkame to, že k prijímateľovi sa dostane informácia v takej forme, ktorú si zapamätá v spleti tých ostatných.

Archív Marka Šebestu a Juraja Antoňáka ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Nutričná poradkyňa: Nie som prísny typ poradcu, aj malé zmeny totiž môžu mať veľký efekt (aj) na zdravie 02 - Modified: 2024-04-18 09:00:00 - Feat.: - Title: Instagramový trend Cash Catch dorazil aj k nám. Kde na Slovensku môžeš nájsť ukryté peniaze? 03 - Modified: 2024-04-18 22:00:00 - Feat.: - Title: O feminizme, inceloch a strachu: Muži strácajú pôdu pod nohami, necítia sa dobre, sú osamelí, nepochopení 04 - Modified: 2024-04-16 22:00:00 - Feat.: - Title: Sociologička: Mám strach, že smerujeme k autokracii. Červená kontrolka bliká, politické signály sú varovné 05 - Modified: 2024-04-14 17:45:00 - Feat.: - Title: Slováci si tvoria železnú rezervu, trojmesačné výdavky by z nej však pokryla menej než polovica
menuLevel = 2, menuRoute = style/osobnosti, menuAlias = osobnosti, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
23. apríl 2024 10:44