StoryEditor

Digitálne agentúry 2024: AI je ešte ďaleko od svojich limitov

04.04.2024, 13:36
  • Ich potrebám, výzvam ale aj trendom v digitálnom marketingu sa venuje špecializovaná ročenka Stratégií, ktoré sú aktuálne v predaji. 
  • Slovenská online reklama vlani rástla o 8 percent? Aké sú dôvody a čo ďalej? Hodnotia zástupcovia digitálnych mediálnych agentúr. 
  • Generácia Z je výzvou celého marketingu. Digitálne agentúry k nej maj cez svoje nástroje a kreatívu blízko. 
  • Ročenka Digitálne agentúry 2024 je už tradične top prílohou Stratégií, tak nech vám je užitočná. Môžete si ju buď zakúpiť v stánkoch a súčasť magazínu Stratégie alebo už teraz stiahnuť ako PDF v tomto článku.

 

Asociácia digitálnych agentúr si nedávno dala urobiť veľký prieskum medzi študentmi vysokých škôl, ktorí sa zameriavajú na marketing. Chcela zistiť ich názory, plány a očakávania. Cieľom bolo zareagovať na akútnu potrebu mladých talentovaných ľudí a, samozrejme, aj zorientovať agentúry v ich svete. Väčšina agentúr totiž hlási akútny nedostatok kvalifikovanej pracovnej sily. Na druhej ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 11:51