StoryEditor

Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa

22.09.2023, 13:38
Autor:
redred

Najväčšia slovenská banka sa spolu so svojou nadáciou spojila s iniciatívou PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ a prepojila jej message s aktuálnou kampaňou o Indexe prosperity. Zároveň prenecháva pre iniciatívu svoj priestor v televíznej kampani.

Sporiteľňa chce upozorniť na súčasný stav ekonomiky krajiny, ktorá je momentálne na úrovni 80 percent ekonomiky Európskej únie a to, že práve voľby majú moc ovplyvniť, akým smerom sa krajina bude vyvíjať.

„V predvolebnom čase sa snažíme formovať verejnú diskusiu kľúčovými ekonomickými číslami. Zverejnili sme index prosperity a špeciálnymi kampaňovými formátmi sa snažíme štartovať uvažovanie o budúcnosti našej krajiny, vrátane motivácie zúčastniť sa volieb, neodchádzať. Ako Nadácia Slovenskej sporiteľne sme hrdým podporovateľom iniciatívy Chcem tu zostať - pretovolim.sk,“ komentuje iniciatívu Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

Index prosperity, ktorý vytvorili analytici Slovenskej sporiteľne, mapuje stav slovenskej ekonomiky, školstva, vedy, demokracie a množstva ďalších oblastí, ktoré ovplyvňujú kvalitu života v krajine. Počas predvolebného obdobia sa politické kampane často venujú skôr emóciám ako skutočným ukazovateľom stavu krajiny. Preto banka spojila silu analytických dát s odkazom iniciatívy PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ.

image

SLSP.

Veľa mladých plánuje z krajiny odísť, 30. septembra však majú príležitosť vývoj celej spoločnosti ovplyvniť na voľbách. Pretovolim.sk vyzýva mladých, aby svoj hlas nenechali prepadnúť a aktívne prispeli k lepšej budúcnosti Slovenska. Jej ambasádori sú prezidentka Zuzana Čaputová, influencerka Veronika Cifrová Ostrihoňová a hokejista Michal Handzuš.

Kampaň bude nasadená na Markíze a TV JOJ počas predvolebného týždňa od 22. do 28. septembra. Je podpísaná Nadáciou Slovenskej sporiteľne a odkazuje na web pretovolim.sk

image

SLSP.

Vizitka kampane

Klient: Slovenská sporiteľňa

PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici

Creative Directors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke

Copywriter: Peter Rajčák, Anita Murinčáková

Strategy Director: Simona Mištíková

Account Management: Anita Murinčáková, Ema Beňová

Produkcia: Crossline

Postprodukcia: TruKru Studio

Hudba: Matúš Široký

Mediálna Agentúra: Wavemaker

Account Management: Michal Vážny

Content strategy: Denisa Turányiová

Digital media: Peter Povýšil

01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-02-12 08:00:00 - Feat.: - Title: Rita Harnett: Spomalenie nákupnej cesty môže zvýšiť efektivitu predaja 03 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 04 - Modified: 2023-09-19 09:28:35 - Feat.: - Title: Wavemaker: Televízia by mala rásť, ale dynamika sa zmierňuje 05 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 18:03