Slovenská sporiteľňa si pre návštevníkov Pohody pripravila opäť množstvo noviniek
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa mení budúcnosť na pohodu

29.06.2023, 14:45
Autor:
redred

Najväčšia digitálna banka je partnerom letného festivalu Pohoda už po štrnástykrát. Tento rok bude rozvíjať svoju aktuálnu kampaň zameranú na svet a sny mladých ľudí.

Vďaka inováciám súčasne banka súčasne pripravila energizujúcu zónu, ktorou prezentuje aj svoju novú vizuálnu identitu.

„Festival Pohoda je sviatkom optimizmu aj zábavy a Slovenská sporiteľňa je jeho dlhoročnou súčasťou. Naša zóna tento rok vychádza z aktuálnej kampane, ktorá oslavuje sny a budúcnosť mladých ľudí. Na Pohodu už tradične prinášame aj inovácie, ktoré zjednodušujú a uľahčujú fungovanie v modernom meste na trenčianskom letisku. Nebudú preto chýbať bezkontaktné platby či služba výmeny lístkov za náramky."

"Festival je tiež príležitosťou pre atraktívny zážitok mladých ľudí so značkou Slovenskej sporiteľne. Nesmierne sa teším, že práve na Pohode sa ukážeme v našich nových farbách a vizuálnej identite, vďaka ktorej nás návštevníci budú môcť zažiť ako nikdy doteraz,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand Hubu Slovenskej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa prinesie vďaka inováciám návštevníkom viac pohodlia a zábavy.

Mobily návštevníkov sa zmenia na peňaženku

Platobnú pohodu získajú návštevníci festivalu už tradične vďaka bezkontaktným platbám. Stačí mať pri sebe kartu, smarthodinky alebo mobil. Všetky nápojové centrá festivalu a desiatky obchodníkov budú mať platobný terminál od Slovenskej sporiteľne. Ak niekto preferuje platbu v hotovosti, v zóne Slovenskej sporiteľne bez problémov nájde aj mobilné bankomaty. Klienti najväčšej banky si z nich peniaze vyberú jednoducho mobilom cez Georgea.

Pohoda začína v pobočkách Slovenskej sporiteľne

Už tretí raz prináša najväčšia slovenská banka službu, vďaka ktorej návštevníci pri vstupe na Pohodu ušetria vzácny čas. V 14 pobočkách v každom krajskom meste ešte pred festivalom každému vymenia platný lístok za náramok. Výmena náramkov bude prebiehať od 30. júna do 2. júla a zoznam pobočiek je zverejnený na www.slsp.sk/pohoda. Zároveň sa môžu návštevníci priamo v pobočkách zapojiť do súťaže o atraktívnu cenu, ktorou ubytovanie počas festivalu v 5-miestnom stane.

image

Slovenská sporiteľňa.

Letisko sa mení na ihrisko

Dizajnová a energizujúca zóna Slovenskej sporiteľne prepája relax aj šport. Jej koncept zhmotňuje idey z reklamného spotu a návštevníci v nej nájdu najkrajší výhľad na letisko zo štvormetrovej vyhliadky aj farebné streetballové ihrisko s grafikou od slovenského grafického štúdia Ové pictures.

Nebude chýbať ani oddychová zóna so sedením v tieni a ďalšie zábavné aktivity. Neprehliadnuteľný bude aj osem metrov dlhý tunel z farebných stúh. Táto inštalácia premení fotografie v mobiloch návštevníkov na umeleckú galériu.

V zóne si návštevníci vyskúšajú aj inováciu, ktorá im pomôže bojovať so strachom. Aplikácia Fear Therapy pri boji s fóbiami využíva virtuálnu realitu a v zóne bude k dispozícii cez VR headsety.

image

Slovenská sporiteľňa bude aj tento rok na Pohode.

Slovenská sporiteľňa tiež plánuje rozdávať špeciálne VR cardboardy pre smartfóny s Androidom, vďaka ktorým bude možné vyskúšať si inováciu Fear Therapy aj bez VR headsetu. Navyše, návštevníci tento cardboard budú môcť využívať aj po skončení festivalu.

Line-up Arény Slovenskej sporiteľne bude opäť veľmi kvalitný a je tradične venovaný najmä elektronickej hudbe. Počas vybraných koncertov pripravuje banka s Pohodou zaujímavé spestrenie vo forme veľkých nafúknutých balónov, ktoré dajú hudobným zážitkom nový rozmer.

Kredity kampane: 

Koncept a realizácia zóny: Kreativ Gang

Creative director: Tomáš Leiblinger

Event manager: Marián Bystričan

Vizuálny návrh: Dávid Vojčák

Ilustrácie: Ové Pictures

Kampaň: Zaraguza

Creative Director: Ondrej Kořínek

Strategy: Patrícia Reichlová

Art Direction: Andrej Nemček

Graphic design: Oliver Boďo, Richard Novák

Copywriting: Karin Hornáčková, Lucia Peterková

Account Management: Vanda Molnárová

Digital Ideamaker Lead: Martin Rajec

Social media: Dominika Turcerová, Michal Mišanko

Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 18:42