Nová kampaň Telekom pomáha požiarom zničenému kultúrnemu centru v Banskej Štiavnici
StoryEditor

Aj zhorené knihy z Banskej Štiavnice sa dajú načítať, hovorí netradičná online kampaň

23.06.2023, 10:49
Autor:
redred

Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre Slovak Telekom nevšednú kampaň z kultúrneho centra Eleuzína v Banskej Štiavnici.

V marci 2023 zasiahol historické centrum Banskej Štiavnice požiar. Nevyhlo sa mu ani kultúrne centrum Eleuzína, ktoré okrem nábytku a vybavenia prišlo aj o cennú zbierku kníh. A práve tá sa stala hrdinom novej online kampane operátora.

„Tešili sme sa, keď za nami klient prišiel s požiadavkou, že chce pomôcť Eleuzíne. Dlho sme rozmýšľali nad tým, ako do aktivity zapojiť aj verejnosť. Nakoniec sme riešenie našli v samotnom probléme. Stačilo zhorené knihy, ktoré sa stali akýmsi smutným symbolom marcovej skazy, len usporiadať do správneho tvaru,“ približuje myšlienku kampane kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi Jaroslav Vígh.

„Veľmi nás oslovil nápad využiť zhorené knihy na vytvorenie QR kódu, ktorý smeruje ľudí na online zbierku. Veríme, že rovnako chytí za srdce nielen návštevníkov Eleuzíny, ale aj divákov naprieč Slovenskom,“ hovorí o kampani manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekomu Michal Mrnčo a dodáva: „Ako prejav vďaky všetkým darcom, ktorí sa rozhodnú pomôcť kultúrnemu centru povstať z popola, sme sa rozhodli každý dar zdvojnásobiť až kým spoločne nevyzbierame 10 000 eur."

V online videu boli použité aj zábery z dokumentu Chvíľka poézie od Juraja Johanidesa, ktorý uzrel svetlo sveta krátko po marcových udalostiach v Štiavnici. „Juraj a jeho tím navštívili Eleuzínu tesne po požiari. Mali tak jedinečnú možnosť autenticky zachytiť túto tragédiu. Bez ich vzácnych záberov by sa naša kampaň nezaobišla, preto im aj touto cestou ešte raz ďakujeme za ich obrovskú ochotu pomôcť,“ dopĺňa Jaroslav Vígh.

QR knižnica je online pokračovaním júnovej televíznej kampane na nekonečné dáta #rešpektdarcom. Už v nej sa objavila scéna, v ktorej operátor zachytil nezištnú pomoc ľudí pri požiari v Banskej Štiavnici. Tú teraz rozšíril do online prostredia v podobe tejto netradičnej kampane. Okrem online videa a jeho recutov v rôznych podobách sa na sociálnych sieťach ľudia stretnú aj s online vizuálom, ktorý túto aktivitu bude sprevádzať.

image

Telekom pomáha Banskej Štiavnici

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Ondro Mikuš

Creative Director: Jaroslav Vígh

Copywriter: Ivana Polohová, Ivana Viteková

Art Director: Tomáš Bánik

Unit Director: Tatiana Hrutková

Account Manager: Marián Zverbík

Strategy Planner: Kamil Charvát

Réžia: Lukáš Krist, Juraj Johanides

Kamera: Lukáš Krist, Ján Meliš

Asistent kamery: Martin Palkovič

Strih: Lukáš Krist

Produkcia: Marián Zverbík, Tomáš Klenovský

Fotografia: Lukáš Krist

01 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou 02 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 03 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 04 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 05 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 16:50