StoryEditor

Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera

10.05.2024, 13:32
Autor:
lezlez

Kaufland a THIS IS LOCCO v našej súťaži už dlhodobo bodujú svojim zábavným hokejovým konceptom. 

Aprílové Hodnotenie potvrdilo, že im to stále spolu funguje. Ich spoločný spot Pripravený na všetko sa stal víťazom kategórie Film - TV reklama. Na účasť v ročnom finále to však tentokrát nestačilo. 

"V zadaní stálo vytvoriť sériu televíznych spotov s obľúbenou dvojkou Lažo a Nagy, ktorá bude komunikovať spojenie Kauflandu a slovenského hokeja. V televíznych spotoch, ktoré tvoria hlavnú časť kampane, sme svedkami Lacových pokusov prepašovať na štadión najrôznejšie jedlo, vrátane pečeného moriaka. Jeho súperom je však prísny sekuriťák, cez ktorého len tak ľahko neprekĺzne."

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 02 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 03 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. jún 2024 14:44