Kaufland a THIS IS LOCCO v našej súťaži už dlhodobo bodujú svojim zábavným hokejovým konceptom.
Aprílové Hodnotenie potvrdilo, že im to stále spolu funguje. Ich spoločný spot Pripravený na všetko sa stal víťazom kategórie Film - TV reklama. Na účasť v ročnom finále to však tentokrát nestačilo.
"V zadaní stálo vytvoriť sériu televíznych spotov s obľúbenou dvojkou Lažo a Nagy, ktorá bude komunikovať spojenie Kauflandu a slovenského hokeja. V televíznych spotoch, ktoré tvoria hlavnú časť kampane, sme svedkami Lacových pokusov prepašovať na štadión najrôznejšie jedlo, vrátane pečeného moriaka. Jeho súperom je však prísny sekuriťák, cez ktorého len tak ľahko neprekĺzne."
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote
02 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
03 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
05 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo