StoryEditor

Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu

11.03.2024, 15:07

Vo februári súťažilo v tejto kategórii päť prác. Ani jedna nedosiahla výrazne pozitívne hodnotenie. 

Nakoniec najlepšie dopadla dvojka "susedských prípadov" od THIS IS LOCCO pre ich klienta Kaufland. 

Koncept „susedských prípadov“, striedanie interview room a akcie, komentujúceho voice overu a dialógov si ideálne vyžaduje väčšiu stopáž, prvý online spot mal preto vyše minúty. Napriek tomu sa nám do 40 sekúnd TV spotu podarilo vtesnať vtip, voice over aj samotnú inštruktáž.

Vizitka: 

Kategória: Film – televízna reklama

Klient: Kaufland

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative director: Juraj Kováč

Art director: Juraj Sapara

Strategy director: Juraj Kováč...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri 02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo 03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 02:43