Nová kampaň Telekom pomáha požiarom zničenému kultúrnemu centru v Banskej Štiavnici
StoryEditorOnline: MUW mali dobrý nápad a pripravili zaujímavé riešenie
V kategórii Online film a video najlepšie zaskórovala agentúra MUW Saatchi and Saatchi. A to so svojou ďalšou prácou z konceptu Rešpekt pre Telekom.
Víťazná práca získala celkom dobré body. Ale na postup do celoročného hodnotenia jej to tentokrát nestačilo. Porota bola v júlovom hodnotení Stratégií celkom prísna. Čítajte, ako to nakoniec dopadlo.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:58:31 - Feat.: - Title: Liga pre seniorov prichádza s premiérovou kampaňou
02 - Modified: 2024-04-24 06:07:00 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach
03 - Modified: 2024-04-10 13:55:06 - Feat.: - Title: Petra Novotná: Názorový altruizmus
04 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom
05 - Modified: 2024-02-28 15:34:06 - Feat.: - Title: Slovenský Červený kríž predstavuje muža, ktorý ho nepodporí