StoryEditor

Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí

02.11.2023, 11:45
  • Zástupcovia nami oslovených marketérov sa zhodujú, že bez konkrétnych aktivít žiadne komunikované hodnoty nemajú zmysel.
  • Brand purpose je momentálne efektívny v employer brandingu, ale či sa na základe neho rozhodujú zákazníci nakupovať? K tomu sú viac-menej pesimistickí.
  • K tejto oblasti sa vyjadrili Tomáš Bezák zo spoločnosti Lidl a Peter Holík zo Slovenskej sporiteľne. 
image

Tomáš Bezák, Lidl.

Tomáš Bezák

Head of Corporate Communications

Lidl

Brand purpose funguje vtedy, ak je uveriteľný, teda ak sa značka nehrá na niečo, čím nie je, a keď splní svoj prísľub voči zákazníkom. Misia Lidla znie: Našim zákazníkom ponúkame najlepší pomer medzi kvalitou a cenou pomocou jednoduchého a udržateľného konania.

V tejto vete sú obsiahnuté naše základné atribúty: orientácia na zákazníka, čo najvyššia kvalita sortimentu za čo najlepšiu cenu, jednoduchosť nákupu a procesov, fokus na trvalú udržateľnosť a spoločenskú zodpovednosť.

image

Peter Holík, Slovenská sporiteľňa. 

Peter Holík

Head of Marketing Communications

Slovenská sporiteľňa

Brand Purpose je v Slovenskej sporiteľni dôležitá téma, pretože naša líderská značka je silno ukotvená v misii prispievať k prosperite celej krajiny. My nechceme byť len úspešní, ale aj prospešní. Z brand purpose našej...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 02 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe 03 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 04 - Modified: 2023-11-03 12:09:51 - Feat.: - Title: Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať 05 - Modified: 2023-11-09 12:03:06 - Feat.: - Title: Majú značky robiť svet lepším miestom pre život? Aktivity s pozitívnym dosahom musia byť dlhodobé a autentické
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. apríl 2024 18:04