Detské modely predstavila aj značka Chloé. Zdroj: www.independent.co.uk
Junior Gaultier, Chloe či Little Marc Jacobs. Aj tieto prestížne značky uplynulé dva dni prezentovali svoje kolekcie na vôbec prvom detskom fashion weeku. Dizajnéri tieto kolekcie poňali v duchu svojej luxusnej módy: na móle sa objavili typické vesty Johna Galliana, leopardie kabelky Roberta Cavalliho, klobúky Kenzo či kožené kabáty značky Fendi. Dospelých v hľadisku sprevádzali ich potomkovia – a o tých bolo na prehliadke postarané zo všetkých strán. Okrem značky špeciálneho laku na nechty boli deťom k dispozícii aj stroje na výrobu pukancov či cukrovej vaty.
Detská móda sa pritom čoraz častejšie dostáva do popredia: portál dailymail.co.uk odhaduje hodnotu tohto trhu len v Británii na 500 miliónov libier. Pozornosť na tento segment upriamila nedávno aj britská značka Burberry, ktorá do svojej kampane angažovala desaťročného Romea Beckhama, syna Davida a Victorie Beckhamovcov.