Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
07.05.2019, 14:35

Reklama alebo prešľap? Na chybu v seriáli Hra o tróny reagujú HBO aj Starbucks

Správa o "nechcenom detaile" sa okamžite stala virálom v takej miere, že o vyjadrenie bola požiadaná aj samotná spoločnosť HBO.

Reklama alebo prešľap? Na chybu v seriáli Hra o tróny reagujú HBO aj Starbucks
Zdroj: HBO

Na chybu známeho seriálu, ktorá sa okamžite stala virálom internetu, zareagovali aj spoločnosti HBO a Starbucks.

Lavínu vtipov spustila chyba, ktorú zachytili niektorí verní fanúšikovia v štvrtej časti ôsmej série s názvom The Last of the Starks. Omyl tvorcov nastal vo chvíli, keď v jednej zo scén nechali na stole položený pohár kávy, ktorý sa nápadne podobal na kávu zo siete kaviarní Starbucks, známej po celom svete. To vyvolalo špekulácie, že ide o reklamu pre túto sieť kaviarní.

​Správa o "nechcenom detaile" sa okamžite stala virálom v takej miere, že o vyjadrenie bola požiadaná aj samotná spoločnosť HBO, ktorá sa záležitosťou zaoberala vo včerajšom vyhlásení (6.5.).

V rámci neho sa Hauke ​​Richter, umelecký riaditeľ seriálu Hra o tróny, pre agentúru TMZ vyjadril, že šálka s kávou, ktorá v posledných hodinách vyvolala búrlivé reakcie, nepochádza zo Starbucks, ale z miestnej kaviarne v Severnom Írsku, kde sa nakrúcalo mnoho scén ôsmej série populárneho seriálu Hra o tróny, uvádza portál CBS News.

Richter dodal, že si je "istý", že šlo o chybu, ktorá však bola spôsobená nedopatrením: "V rámci práce sme mimoriadne usilovní a takéto veci sa nám nestávajú. Boje však boli veľmi ťažké a náročné a je pravdepodobné, že následkom toho a vyčerpanosti sme to jednoducho prehliadli."

Vyjadrenie zverejnili aj v príspevku na svojom Twitteri: "Káva, ktorá sa objavila v spomínanej epizóde, bola chybou," informovalo HBO. "Daenerys si objednala bylinkový čaj."

Na chybu v seriáli zareagovala aj spoločnost Starbucks na svojom twitterovom účte: "Sme prekvapení, že si nedala Dragon Drink," vtipne odpopvedá Starbucks.

Portál Market Watch ešte uvádza, že rozruch okolo pohára kávy mal pre spoločnosť Starbucks hodnotu viac ako milión dolárov (v prepočte približne 890 tisíc eur) v rámci bezplatnej propagácie.