Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
14.10.2021, 20:00

Brutálna Squid game je hitom Halloweenu aj nákupov. Predaj tenisiek súťažiacich vyletel o 7 800 percent

  • Popularita seriálu aj jednoduché kostýmy zapríčinili, že je Squid game je hitom tohtoročného Halloweenu.
  • Dopyt je taký obrovský, že sa biele tenisky od firmy Vans, ktoré majú v seriáli všetci účastníci, predávajú o 7 800 percent lepšie ako pred premiérou.
Brutálna Squid game je hitom Halloweenu aj nákupov. Predaj tenisiek súťažiacich vyletel o 7 800 percent
Zdroj: Screenshot/Netflix

Firmy sa často stretávajú s nedostatkom tovaru na Halloween a Vianoce, čo je stav, ktorý koronakríza len prehĺbila. Americká spoločnosť Vans, ktorá aktuálne zaznamenáva masívny dopyt po tovare však pred pár mesiacmi asi ani netušila, že príčinou jej nedostatku bude prekvapivý seriálový hit z Južnej Kórey.

Účastníci aktuálnej jednotky na Netflixe na Slovensku nosia v seriáli biele tenisky, mimoriadne podobné práve tým od značky Vans. Firma hlási, že od uvedenia seriálu vzrástol dopyt po tejto obuvi o celých 7 800 percent.

V prospech halloweenskej obľúbenosti Squid game - okrem načasovania - hovorí aj jednoduchosť kostýmov. Účastníkom stačia zelené bundy a biele tenisky, dozorcom červený overal a trochu špecifická maska, ktorá sa dá však za pár drobných zohnať na ktoromkoľvek z webových obchodov.

Podobným trendom boli v uplynulých rokoch aj kostýmy inšpirované seriálovým hitom Papierový dom (La casa de papel).

Zdroj: Netflix

V španielskom príbehu o lúpeži v madridskej mincovni na sebe partia antihrdinov-lupičov má červené overaly a jednoduché tvárové masky s tvárou maliara Salvadora Dalího.