StoryEditor

Pochvala pre slovenské železnice

25.05.2022, 00:00

Ak by sme chceli byť druhé Rakúsko, museli by sme najskôr predbehnúť bratov Čechov.

Keď človek vidí v diaľke cieľ, sústredí sa naň ako na jediný záchytný a určujúci bod a často nevenuje pozornosť prítomnému okamihu, lebo tam niekde pred ním sa nachádza ideálny stav vecí. Na ministerstve dopravy nám mimoriadne záleží, aby železničná doprava na Slovensku fungovala aspoň tak dobre ako v okolitých štátoch. Ak by sme chceli byť v tejto oblasti druhé Rakúsko, ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-05-16 06:58:53 - Feat.: 0 - Title: Požiadavky na vlaky sú vysoké. Nad nimi sú len lietadlá a kozmické lode (rozhovor) 02 - Modified: 2022-05-20 16:27:23 - Feat.: 1 - Title: Sulík chce mať vodíkové vlaky už o dva roky. Odborníci to vidia inak
01 - Modified: 2024-05-09 19:57:05 - Feat.: - Title: Nikaragua zrušila zmluvu o výstavbe prieplavu medzi dvoma oceánmi 02 - Modified: 2024-05-09 10:42:17 - Feat.: - Title: Nový druh križovatky na Slovensku: Znižuje rýchlosť áut a zámerne ich obmedzuje​ 03 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 04 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 05 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = komentare/komentare, menuAlias = komentare, menuRouteLevel0 = komentare, homepage = false
11. máj 2024 14:22