StoryEditor

McDonald’s pripravuje revolučnú novinku. Dostanú sa k nej len niektorí, vyjde v limitovanom počte

22.02.2017, 12:22
Autor:
ipip
McDonald je známy najmä pre svoje Big Mac, Happy Meal a strašidelných klaunov, ktorí mu robia chodiacu reklamu. Nie vždy sú však tými, ktorí idú dopredu, čo sa týka inovatívnych technológií. Napriek tomu sa tentokrát karta otočila.

Reťaz reštaurácií rýchleho občerstvenia spojila sily s leteckou a robotickou strojárskou firmou a vznikol z toho prevratný nápad. Slamka, ktorá uľahčuje pitie obľúbeného nápoja Chocolate Shamrock, uvádza stránka vocativ.  Aby sme to opísali v skratke, ide o slamku (STRAW - Suction Tube for Reversal Axial Withdrawal), vyvinutou konkrétne spoločnosťou Jace a NK Labs.

Dve chute v jednej slamke

Je určená k optimalizovaniu rozloženia chuti nápoja, ktorý kombinuje  čokoládová a mätovú. Slamka je dizajnérmi navrhnutá tak, že na rozdiel od bežnej slamky sa naraz dostanete k oboch príchutiam. Tým sa vyriešil problém v prípade drinku, ktorý mal v dolnej polovici pohára čokoládovú a vo vrchnej časti mätovú príchuť.

S jednoduchou slamkou ste sa museli „prelúskať“ cez spodnú, kým ste sa dostali k druhej polovici. Nová slamka je zatočená v spodnej strane do tvaru U a v miestach oboch príchutí má otvory, ktorými sa tie dostávajú až k vám v tej istej dobe.

Revolučná, nepotrebná novinka?

To výrobcovia považujú za prevratné. "Bola to mätúca úloha, ale s ambicióznym cieľom," vyjadril sa v tlačovej správe Seth Newburg, hlavný inžinier a vedúci partner NK laboratórií a dodáva, že „pravdepodobne je to viac revolučný než skutočne je potrebný vynález."

Ak patríte k tým z mála, ktorí majú šancu dostať sa k novinke, mali by ste vedieť, že vyrábané sú v limitovanej edícii 2000 kusov a k dispozícii budú len v 12 štátoch. To však nie všetko, čo sa týka obmedzení. Čo sa týka výroby, tá bude prináležať len niektorým lokalitám, uvedených 12 štátov. „Akcia“ odštartuje 24. februára.

McDonald nie je prvá reštaurácia rýchleho občerstvenia, ktorá sa pokúsila apelovať na mladšiu generáciu s technickými výdobytkami. KFC sa tiež neustále snaží vyťažiť z obmedzenej ponuky produktov, napríklad klávesovými podnosmi, jedlými lakmi na nechty či nádobou na kuracie mäso, ktorá slúži ako fotografická tlačiareň Bluetooth.

01 - Modified: 2016-08-09 16:56:34 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s sa ospravedlňuje zákaznikom. V novej kampani 02 - Modified: 2016-11-08 14:30:28 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s sa inšpiroval Googlom. Ponúka virtuálnu prehliadku svojej kuchyne 03 - Modified: 2017-02-24 16:29:07 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s si v reklame podáva hipsterských kávičkárov
01 - Modified: 2024-04-24 09:16:15 - Feat.: - Title: „Otec“ moderných škodoviek smeruje k Číňanom. Slovák dohliadne aj na tvary MG 02 - Modified: 2024-04-23 12:00:00 - Feat.: - Title: Keď začínajú drahé problémy: Čo nerobiť s turbomotorom a ako sa prejavujú problémy? 03 - Modified: 2024-04-23 09:10:00 - Feat.: - Title: Opel odhalil kompletne prepracované rodinné SUV. Väčšie, štýlovejšie a nielen elektrické 04 - Modified: 2024-04-22 13:21:18 - Feat.: - Title: Toyota prezrádza, aké chyby robia mladí vodiči najčastejšie. Zadarmo im pomôže 05 - Modified: 2024-04-19 09:05:00 - Feat.: - Title: Absolútna dominancia Japoncov. Toto je 10 hybridov s reálne najnižšou spotrebou paliva
menuLevel = 2, menuRoute = style/gastro, menuAlias = gastro, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
24. apríl 2024 13:27