Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
24.09.2018, 15:39

Uvrieskané deti, blbci aj slečny z Auparku. Zamestnanec reštaurácie takto naložil zákazníkom

Šunková pizza bez šunky, paradajková polievka bez paradajok a mnoho ďalších výmyslov. Stretli ste sa s tým už aj vy?

Uvrieskané deti, blbci aj slečny z Auparku. Zamestnanec reštaurácie takto naložil zákazníkom
Zdroj: Pixabay

"Každý deň musíte byť pripravený na zrážku s blbcom a v gastronómii to platí dvojnásobne. Zatiaľ čo obyčajní ľudia chodia do práce, barmani, kuchári a servírky tiahnu do boja. Ako taký vydarený deň obsluhy v bare vyzerá?," pýta sa hneď v úvode autor príspevku na Facebooku.

V ňom sa venuje téme zákazníkov a ich často nelogickým požiadavkám a správaniu sa pri návšteve reštaurácií. Sťažnosti na zákazníkov si hneď získali priaznivcov.

Zdroj: Facebook

​Virálny príspevok sa okamžite začal šíriť sociálnou sieťou, zdieľali ho tisíce ľudí a viacerí s ním v komentároch skôr súhlasili ako nesúhlasili. Prečítajte si, ako vyzerá pohľad niektorých zamestnancov gastronómie na správanie sa zákazníkov. Nájdete sa v ňom aj vy?

Zemiaky vymeniť za ryžu, ryžu za hranolky. Potom prídu mamičky s deťmi

Hneď ráno sa pár nedočkavcov pokúsi votrieť do baru so slovami - "Dám si iba kávu". Najlepšie samozrejme piccolo. Otváracia doba im zrejme nič nevraví a čašníci sú podľa nich v reštaurácii skôr pre to, aby im pomohli uskutočniť zaužívané ranné rituály. Okolo jedenástej začnú ľudia chodiť na obedy.

Menu je XXL rezeň so zemiakmi a oblohou, mäsová zmes s ryžou a hovädzí hamburger s hranolkami. Hneď pri druhom stole chcú zemiaky vymeniť za ryžu, ryžu za hranolky a rezeň za hamburger.

Takýchto kombinácií a zámen si kuchár užije pomerne dosť. Sotva sa čašník po obede posadí, aby sa tiež najedol, usadí sa na terase skupinka mamičiek s deťmi. Začína sa bumerangový tréning, ktorého podstata spočíva v tom, že každé jedlo a nápoj objednávajú zvlášť.

Po päťdesiatej návšteve pri stole v priebehu desiatich minút by sa mohlo zdať, že už majú všetko. Omyl! Ešte slamky. Detičky vreštia a hádžu po sebe všetko, čo nie je priviazané alebo príliš ťažké, vrátane jedla.

Mamičky veselo debatujú a deti si nevšímajú. Až po chvíli sa jedna zdvihne a ide sa opýtať, či sa detičky môžu na terase vycikať. Čašník loví vo vrecku uspávaciu pištoľ. Bohužiaľ, musí to vydržať.

Pozrite si aj rozhovor so známym slovenským šéfkuchárom, ktorý odkazuje: "Kupujeme si drahé autá aj oblečenie a potom si dáme menu za 2,90 eura?":

​Hneď zajtra dá vyrobiť tabuľu - Nevychované a uvrieskané deti uväzujte pri vchode. A je tu večer. Reštaurácia sa plní a celý kolotoč začína znova. Pri bare sedia dve Auparkom šmrncnuté slečny a objednávajú si dvakrát Capricciosu.

Keď im barman oznámi, že pizzu na bare nepodáva, zostávajú prekvapené. Až keď podrobne popíšu, čo by to vlastne chceli, zistia, že sa to volá Caipirinha. Zrejme zle rozumeli pánovi (upr. red.), keď im to objednával v nočnom klube.

Pán od stola č.3 sa zatiaľ informuje, či majú nabíjačku na Nokiu a ak áno, dá si malú kofolu. Inak on a jeho kapitál odchádzajú! Vrcholom je objednávka kuracieho carpaccia, perlivej vody z kohútiku, latté bez mlieka a "chasekake".

Zdroj: Pixabay

Jeden hosť vracia pstruha, pretože ho cítiť po rybe. Jednoducho paráda! Čas sa pomaly nakláňa k desiatej hodine večer. Kuchár balí nože a odchádza. Vo dverách sa zrazí so skupinkou šiestich hostí, ktorí sa dožadujú jedálneho lístku.

Keď sa kuchár nechá uprosiť, skupinka začne študovať ponuku a po štvrť hodine si objedná pražené mandle. Barman si zatiaľ užíva spoločnosť nového kamaráta, opitého montéra z horských oblastí, ktorý mu už štvrtýkrát rozpráva svoj životný príbeh.

Reštaurácia sa pomaly vyľudňuje, zostáva len pár skalných návštevníkov. Zatvára sa o 23:00, preto sa o trištvrte príde čašník spýtať na posledné objednávky. - Už zatvárate? Nie, teraz nič nechcem, dám si neskôr!

Čašník zopakuje, že ide o poslednú objednávku a že neskôr to už fakt nepôjde. Hostia si teda objednajú po veľkom pive, pri ktorom sedia ešte hodinu a pol. Čašník odchádza z práce v čase, keď pracujú už len semafory.. Veľká vďaka každému čašníkovi a servírke za tie stovky posledných pív!

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.