StoryEditorŠvajčiarskym hodinkám to už nešliape, môže za to silná mena
Pokles predajov je podľa samotných výrobcov spôsobený aj tým, že priemerná exportná cena ich produktov z roka na rok rastie.
Boom inteligentných hodiniek, silná švajčiarska mena a v neposlednom rade pandémia. Podľa analytikov trhu s luxusnými hodinkami práve tieto tri faktory predstavujú hrozbu pre tradičných švajčiarskych výrobcov. Vlani vyviezli menej hodiniek ako samotná firma Apple. Priemerná cena švajčiarskych výrobkov z roka na rok rastie a pre značky je ťažké osloviť nových zákazníkov mladšej generácie. Na prvý pohľad si trh so svetoznámym švajčiarskym produktom vedie dobre. Podľa Federácie priemyslu švajčiarskych hodiniek export rásto...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: O úlohe zamestnávateľov v súčasnej situácii
02 - Modified: 2024-05-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Spolumajiteľ Pixel Federation odišiel na sabatikal: Nie som fanúšik work-life balance, občas treba zatnúť zuby a zamakať
03 - Modified: 2024-05-28 12:08:54 - Feat.: - Title: Prvýkrát od otvorenia ekonomiky emisie v Číne klesli. Stavieb bolo výrazne menej
04 - Modified: 2024-05-24 20:03:40 - Feat.: - Title: Pandémia covidu skrátila podľa WHO priemernú dĺžku života o takmer dva roky
05 - Modified: 2024-05-23 06:00:00 - Feat.: - Title: IKEA, Spotify, Nokia či LEGO. Pozreli sme sa, ako vznikli legendárne názvy slávnych spoločností