StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-04 16:45:54 - Feat.: - Title: Americké investície do komerčných realít v Londýne sú najvyššie za vyše osem rokov 02 - Modified: 2024-05-04 09:35:24 - Feat.: - Title: Kongresmani žiadajú od Bidena väčší tlak na Izrael pri humanitárnej pomoci 03 - Modified: 2024-05-03 13:19:03 - Feat.: - Title: V USA vzniklo v apríli menej pracovných miest a vzrástla nezamestnanosť 04 - Modified: 2024-05-03 12:50:00 - Feat.: - Title: Američania kúpili Zelenskému jeden rok. Na čo sú Ukrajine dobré nové zbrane a čo Rusov najviac zabolí? 05 - Modified: 2024-05-03 22:00:00 - Feat.: - Title: Fanatický antivaxer rozhodne. Kennedy je kľúčom k americkým voľbám, uškodiť môže všetkým
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. máj 2024 21:24