StoryEditor

Coca-Cola rozširuje portfólio. O alkohol

08.03.2018, 23:00

Populárny výrobca nápojov ide experimentovať s výrobou vlastného alkoholického nápoja. Je to prvýkrát za vyše 130-ročné fungovanie spoločnosti, doteraz sa Coca-Cola špecializovala iba na nealkoholické nápoje.


Nový produkt uvedú tento rok na japonskom trhu, kde sú výrobky tejto spoločnosti veľmi obľúbené. Značková verzia obľúbeného japonského nápoja s názvom Chu-Hi sa však zrejme neuchytí mimo ázijských nákupných regálov. Tamojší trh je totiž podľa riaditeľa japonskej pobočky Jorgeho Garduńa príliš špecifický pre ostatné krajiny sveta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 09:40:39 - Feat.: - Title: Barmanka v klube na intrákoch: Chodia k nám aj starší páni, ktorí skúšajú šťastie u študentiek 02 - Modified: 2024-05-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Potraviny sú drahšie na celom svete, najviac bolo zasiahnuté mäso 03 - Modified: 2024-05-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Vajcia, zeleninu a už vôbec nie hydinové mäso: Ak vám zaleží na zdraví, tieto potraviny neohrievajte 04 - Modified: 2024-04-29 14:44:22 - Feat.: - Title: Vybudovanie móla pre pomoc pri Gaze bude stáť 320 miliónov dolárov, zapojí sa tisíc ľudí 05 - Modified: 2024-04-27 22:00:00 - Feat.: - Title: Neviditeľné spúšťače závislosti. Ako zastaviť sebadeštruktívne zvyky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. máj 2024 15:20