StoryEditor

Dopekané pečivo v reťazcoch vytláča tradičných výrobcov

23.06.2017, 00:00
Zmrazené produkty robia problémy producentom čerstvého tovaru.

Nákupné návyky Slovákov sa na prelome milénia a po príchode veľkých supermarketov zmenili. Sobotné výlety na trh sú pre mnohých minulosťou, podobne aj ranné státie v radoch na čerstvé pečivo. Spotrebitelia sú zvyknutí nájsť všetko, čo potrebujú, na jednom mieste, kedykoľvek. Zhlukovanie obchodných segmentov pod jednu strechu je síce pohodlné, ale pre niektoré biznisy likvidačné. Kým napríklad pestovatelia zeleniny si už nachádzajú cestu, ako sa dostať do regálov supermarketov, pekári bojujú s problémami. Príčiny sú rôzne. Niektorý...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-29 14:44:22 - Feat.: - Title: Vybudovanie móla pre pomoc pri Gaze bude stáť 320 miliónov dolárov, zapojí sa tisíc ľudí 02 - Modified: 2024-04-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Luxusné klenotníctvo omylom predalo náušnice s 99 percentnou zľavou. Zamestnanec zabudol pripísať nuly 03 - Modified: 2024-04-25 14:54:21 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku sú drahšie ako v Poľsku o 39 percent. Fico sľuby nesplnil, tvrdí Matovič 04 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien 05 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. máj 2024 07:24