StoryEditor

Patrila medzi menej dôležité cesty. Aj tak sa dostala medzi diaľnice, ktoré chce štát stavať

30.04.2021, 00:00
Harmonogram výstavby má ukázať, ako bude Slovensko postupovať v budovaní infraštruktúry.

Čo vláda, to iné priority. Ľubomír Vážny si za svojho ministrovania dostaval diaľnicu R1 do Banskej Bystrice, kde býval.

Árpád Érsek potiahol obchvat hlavného mesta až k Šamorínu. Zhodou okolností práve tam býva. Súčasný kabinet sľúbil, že bude postupovať inak. Nestranne a iba na základe dát.

Aj preto bol vypracovaný takzvaný zoznam priorít, ktorý ukázal, ktoré cesty sú pre krajinu dôležitejšie a ktoré menej.

Už pri prvom kontakte s realitou však začal krívať. Hoci niektoré cesty potrebuje Slovensko urgentne, stavať sa začnú až výrazne neskôr. Na ich realizáciu totiž štát potrebuje ešte roky. Vďaka tomu ich predbehli iné, menej dôležité, avšak lepšie pripra...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-30 16:46:39 - Feat.: - Title: Švajčiarska armáda bude nacvičovať štart stíhačiek z diaľnice 02 - Modified: 2024-05-29 16:40:58 - Feat.: - Title: Chýbajúce cestné prepojenia krajín brzdia ekonomiku 03 - Modified: 2024-05-28 14:27:59 - Feat.: - Title: Dva tunely a 11 mostov. Posledný úsek diaľnice do Košíc má stáť skoro dve miliardy, v lete chcú spustiť tender 04 - Modified: 2024-05-20 12:34:57 - Feat.: - Title: Najdlhšia rovná cesta na svete pretína púšť bez jedinej zákruty. Je taká nudná, že vodiči počas jazdy zaspávajú 05 - Modified: 2024-05-07 14:17:46 - Feat.: - Title: Národná diaľničná spoločnosť avizuje pokračovanie pravidelného servisu v diaľničných tuneloch
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
31. máj 2024 03:35