StoryEditor

Tovar sa častejšie vozí vlakom, v kamiónoch chýbajú šoféri

11.04.2019, 00:00

Minuloročné obdobie prialo všetkým druhom dopravy. Len kamióny jazdili za hranice menej. Časť zákaziek totiž preberá nákladná doprava na železnici. Prepravné odbory zažili v minulom roku nevídaný rast. Zvýšili sa počty cestujúcich na železnici aj v autobusoch. Významné oživenie zažíva podľa štatistík ministerstva dopravy aj nákladná železničná doprava, ktorá od kamiónov preberá časť prepravy za hranice.


Hoci presun tovaru z kamiónov na železnici podporujú všetky európske štáty vrátane Česka, nestojí za súčasným trendom úspech dopravnej politiky, ale oveľa prozaickejšia vec. Firmám totiž došli šoféri kamiónov. „Časť kam...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 02 - Modified: 2024-04-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Aplikácia, ktorú potrebuje každý študent. Vďaka nej zistíš, na ktoré vlaky sú už bezplatné lístky vypredané 03 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy 04 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel 05 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
30. apríl 2024 23:08