StoryEditorReťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.
Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za posledných šesť rokov sa ich objem zvýšil takme...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-14 13:00:53 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku lacnejú. Tento trend by mohol pokračovať, predpovedajú analytici
02 - Modified: 2024-05-17 13:42:34 - Feat.: - Title: Plány Biedronky na Slovensku sa pohli. V hre je prvých osem lokalít, aj satelit pri Bratislave
03 - Modified: 2024-05-17 13:36:57 - Feat.: - Title: Ako sa posledné dni menili ceny? Obchody dali na jednu stranu mlieko či syry, na druhú čokoládu a sladkosti
04 - Modified: 2024-05-14 08:57:34 - Feat.: - Title: Inflácia je najnižšia za posledné tri roky, zvýšilo ju vládne opatrenie. Rast cien potravín sa zastavil
05 - Modified: 2024-05-10 13:55:54 - Feat.: - Title: Nové výsledky reťazcov s potravinami: značka, ktorá stavila na online predaj, prekonala tradičného hráča