Vlaky, cestujúciMarek Kmeť
StoryEditorIC vlakom sa začne finančne dariť. Od nového roku
Štátne IC vlaky ešte nikdy nedokázali ukončiť rok so ziskom. To by sa podľa riaditeľa úseku ekonomiky ZSSK Patrika Horného mohlo čoskoro zmeniť, keďže už tento rok je hospodárenie tesne pod nulou a nedosahuje miliónové straty tak ako v minulosti. Horný preto predpokladá, že zvýšenie kapacity vlakov v roku 2018 by mohlo pomôcť prvýkrát dostať ekonomický výsledok z červených čísel.
Milióny eur v mínuse
InterCity vlaky začali fungovať ako komerčný produkt ZSSK od roku 2012. To znamená, že im štát pres...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
04 - Modified: 2024-04-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Aplikácia, ktorú potrebuje každý študent. Vďaka nej zistíš, na ktoré vlaky sú už bezplatné lístky vypredané
05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy