Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
07.05.2021, 00:00

Nechceli deti obliekať do ružových tuctoviek Hello Kitty. Odeli ich do čiernej a žnú úspech

  • K deťom a detskému dizajnu zvieratká rozhodne patria.
  • Značka Loowfat KIDS si za svojho maskota zvolila pandu, ktorá je podľa nich najkrajším zvieratkom na svete a je symbolom pevnosti a odhodlania.
  • Prečítajte si článok publikovaný v magazíne Prečo nie?!, ktorý vychádza ako príloha k Hospodárskym novinám.
Nechceli deti obliekať do ružových tuctoviek Hello Kitty. Odeli ich do čiernej a žnú úspech
Zdroj: archív Lowfat KIDS

Odvážne deti a moderní rodičia si vyžadujú trošku iný dizajn, aký ponúkajú bežné obchodné reťazce. Ak dospelí uprednostňujú streetwearové značky, len ťažko budú obliekať svoje deti do ružových šatočiek s Hello Kitty.

Zuzana a Patrik Gémešovci práve k takýmto rodičom patria. Už mali skúsenosti s tvorbou dospeláckej módy, preto naštartovali jej detskú verziu.

„Loowfat KIDS vzniklo v momente, keď mal náš syn Filip pol roka a starší Oliver dva roky. Vtedy som prirodzene pocítila, že je čas pokračovať a vytvoriť pre nich niečo štýlové a cool,“ začína rozprávať o začiatkoch ich značky Zuzana Gémešová.

Podľa nej to bolo s detskou módou v tom čase naozaj biedne,

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Ticketportal.sk