Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyNa slovenský trh priniesla niečo úplne nové, ona však tvrdí, že je to iba stará dobrá klasika. „Verím, že každá žena by mala mať doma jedny poriadne lodičky. A ak nechce míňať zbytočne, mala by siahnuť po univerzálnej nesmrteľnej klasike,“ hovorí o svojom produkte Katarína Sásiková, zakladateľka značky Catherine Mulier, pod ktorou vyrába luxusné lodičky.
„Ich cena je, samozrejme, vyššia ako v bežných obchodných reťazcoch, no porovnávam ju s luxusnými zahraničnými značkami, kde je tá cena dvoj- či trojnásobná.“ Slovenské lodičky sú unikátny produkt, preto nás zaujímalo, ako vznikol tento nápad a ako sa im darí.
Z banky k lodičkám
Katarína Sásiková pracovala pätnásť rokov v bankovom sektore. Už počas štúdia na vysokej škole bola súčasťou tímu, ktorý rozbiehal privátne bankovníctvo.
„Bola som priamo pri spúšťaní procesov, pri akvizíciách klientov, pri tvorbe samotných produktov.“ Postupom rokov si v banke prešla takmer všetkými pozíciami a začala mať pocit, že tento svet ju už nenapĺňa, že jej potenciál sa vyčerpal.
Zároveň odmietala myšlienku, že by skúsila šťastie v inej banke. „Som presvedčená, že inštitúcia, pre ktorú som pracovala, bola jednotkou na trhu, nemalo preto pre mňa zmysel prejsť ku konkurencii. Povedala som si, že už som dosť stará na to, aby som sa nechala viesť príručkami, ktoré hovorili o tom, že človek by mal robiť to, čo ho baví a napĺňa.“
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.