Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
02.12.2020, 00:00

Banku vymenila za lodičky. Unikátnu tvorbu Slovenky si obľúbila aj prezidentka Zuzana Čaputová

  • Banku vymenila za svoju vášeň – lodičky.
  • Katarína Sásiková vytvorila tento rok unikátnu slovenskú značku Catherine Mulier a vyrába na prvý pohľad luxusné, ale najmä komfortné lodičky.
  • Žiadnu extravaganciu nečakajte, jej topánky majú prísne formálny biznis look.
  • A nosí ich aj prezidentka Zuzana Čaputová.
  • Prečítajte inšpiratívny príbeh publikovaný v HN Magazíne, ktorý vychádza ako príloha k Hospodárskym novinám.
Banku vymenila za lodičky. Unikátnu tvorbu Slovenky si obľúbila aj prezidentka Zuzana Čaputová
Zdroj: Archív značky Catherine Mulier

Na slovenský trh priniesla niečo úplne nové, ona však tvrdí, že je to iba stará dobrá klasika. „Verím, že každá žena by mala mať doma jedny poriadne lodičky. A ak nechce míňať zbytočne, mala by siahnuť po univerzálnej nesmrteľnej klasike,“ hovorí o svojom produkte Katarína Sásiková, zakladateľka značky Catherine Mulier, pod ktorou vyrába luxusné lodičky.

„Ich cena je, samozrejme, vyššia ako v bežných obchodných reťazcoch, no porovnávam ju s luxusnými zahraničnými značkami, kde je tá cena dvoj- či trojnásobná.“ Slovenské lodičky sú unikátny produkt, preto nás zaujímalo, ako vznikol tento nápad a ako sa im darí.

Z banky k lodičkám

Katarína Sásiková pracovala pätnásť rokov v bankovom sektore. Už počas štúdia na vysokej škole bola súčasťou tímu, ktorý rozbiehal privátne bankovníctvo.

„Bola som priamo pri spúšťaní procesov, pri akvizíciách klientov, pri tvorbe samotných produktov.“ Postupom rokov si v banke prešla takmer všetkými pozíciami a začala mať pocit, že tento svet ju už nenapĺňa, že jej potenciál sa vyčerpal.

Zároveň odmietala myšlienku, že by skúsila šťastie v inej banke. „Som presvedčená, že inštitúcia, pre ktorú som pracovala, bola jednotkou na trhu, nemalo preto pre mňa zmysel prejsť ku konkurencii. Povedala som si, že už som dosť stará na to, aby som sa nechala viesť príručkami, ktoré hovorili o tom, že človek by mal robiť to, čo ho baví a napĺňa.“

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Ticketportal.sk