Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyNa základe toho potom zverejní rebríček najúspešnejších značiek vo fashion biznise.
Výsledky za druhý kvartál (apríl - jún 2018) ukazujú, že uplynulé mesiace priali hlavne firmám Nike a Versace, ktoré sa po poklese vrátili späť do Top 10.
Spoločnosť Lyst pri zostavovaní rebríčka kladie dôraz na dáta z vlastného predaja ale všíma si aj analýzy Google a ďalšie štatistiky o celosvetových predajoch.
Najnovší rebríček ukazuje, ako môže jedna udalosť ovplyvniť záujem o konkrétnu značku. Stalo sa to spoločnosti Givenchy, ktorý zaznamenal nárast predaja svojich výrobkov po tom, čo z jeho dielne vyšli svadobné šaty pre nevestu britského princa Harryho Meghan Markleovú.
Pozrite si v galérii ako vyzerá najnovší rebríček luxusných módnych značiek. Niektoré známe značky ako Louis Vuitton, Chanel či Dior budete hľadať v TOP 10 márne: