Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
05.08.2018, 00:01

Rebríček luxusu sa mení, niektoré značky ani nepoznáte. V top 10 nie je Louis Vuitton ani Dior

Módna platforma Lyst pravidelne každý štvrťrok analyzuje správanie sa viac ako päť miliónov svojich online zákazníkov.

Taliansky módny dom zaujal módnou prehliadko inšpirovanou Saudskou Arábiou.
Zdroj: REUTERS/Alessandro Garofalo (ITALY - Tags: FASHION)

Na základe toho potom zverejní rebríček najúspešnejších značiek vo fashion biznise. 

Výsledky za druhý kvartál (apríl - jún 2018) ukazujú, že uplynulé mesiace priali hlavne firmám Nike a Versace, ktoré sa po poklese vrátili späť do Top 10. 

Spoločnosť Lyst pri zostavovaní rebríčka kladie dôraz na dáta z vlastného predaja ale všíma si aj analýzy Google a ďalšie štatistiky o celosvetových predajoch. 

Najnovší rebríček ukazuje, ako môže jedna udalosť ovplyvniť záujem o konkrétnu značku. Stalo sa to spoločnosti Givenchy, ktorý zaznamenal nárast predaja svojich výrobkov po tom, čo z jeho dielne vyšli svadobné šaty pre nevestu britského princa Harryho Meghan Markleovú. 

Pozrite si v galérii ako vyzerá najnovší rebríček luxusných módnych značiek. Niektoré známe značky ako Louis Vuitton, Chanel či Dior budete hľadať v TOP 10 márne:

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.