StoryEditor

YouTube pre ženy

27.12.2007, 10:13
Bude to pre ženy, bude to o topánkach, bude to o reklame, peniazoch, zisku, popularite. A samozrejme to bude fungovať na základoch, ktoré položil portál YouTube. Bude to web, ktorý sa stane kultovým.

Keď pred necelými dvomi rokmi vznikol projekt YouTube, len málokto vedel, že ho čaká perspektívna budúcnosť. Našlo sa ale aj mnoho ľudí, ktorí správne odhadli jeho (vtedy ešte) nevídané možnosti a postavili na jeho základoch podobné, v niektorých prípadoch až identické projekty – avšak s jediným rozdielom: tematickou náplňou.

Internetový kanál pre topánky a pre ženy, ktoré ich milujú

Vo svojej podstate celkom dobrý slogan zatiaľ neexistujúceho portálu. Internetový projekt ShoeTube.tv sa približne o mesiac stane destináciou číslo 1 – a to najmä pre ženy, ktoré sú posadnuté pasiou k topánkam. Podľa všetkých predpokladov by sa mal portál spustiť v čase predvalentínskeho obdobia.

ShoeTube.tv ponúkne prehľad o najnovších trendoch medzi topánkami ako aj rôzne video- či fotoblogy. Na portáli bude participovať aj niekoľko návrhárov dámskej obuvi. Okrem toho nebudú chýbať ani niektoré prvky typické pre sociálne komunity – inými slovami povedané, návštevníci sa  budú môcť zapojiť do diania okolo ShoeTube.tv tým, že budú prispievať videami, komentármi, atď.



ShoeTube.tv zo začiatku predstaví osem videoprogramov. Všetky z nich budú referovať o topánkach. Programy predstavia návrhárov obuvi, odborníkov na módne trendy a nebudú chýbať ani „rýchle prepady“, v ktorých budú moderátori odchytávať ženy s peknými topánkami. Následne s nimi spravia interview o tom, prečo si vybrali práve topánky, ktoré majú na sebe a kde ich kúpili.

Reklama, marketing, biznis

Portál o topánkach nevznikol len čisto z lásky k topánkam. Jeho vznik podnietili aj ziskuchtiví autori, ktorí očakávajú, že zo ShoeTube.tv sa stane mašinéria na peniaze. Tento zámer je však len logickým vyústením snahy o vytvorenie „firmy“, ktorá chce byť úspešná a ktorá chce prosperovať. ShoeTube.tv preto ponúkne množstvo reklamných programov, respektíve produktov pre potenciálnych inzerentov. Za zmienku stojí vytvorenie vlastného značkového kanálu. Ten si budú môcť vytvoriť spoločnosti, ktoré sa zaoberajú výrobou a predajom topánok. Okrem toho sa nájde priestor pre reklamu aj prostredníctvom pripravovaného newsletter-u. ShoeTube.tv sa podľa MediaPost.com nebráni ani tzv. partnerským programom. Ďalšie reklamné možnosti zatiaľ portál  ShoeTube.tv nepredstavil.

Profil

Názov projektu: ShoeTube.tv
Tematická náplň: móda, topánky
Spustenie projektu: február 2008
Cieľová skupina:    ženy od 18 do 44 rokov

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
18. máj 2024 15:07