StoryEditor

Philip Kotler bude prednášať v Bratislave

23.05.2007, 00:23
Bratislava sa dnes stane dejiskom významného podujatia pod názvom Marketing Moves -- Marketing hybná sila novej ekonomiky. Na podujatí vystúpi marketingový mág Philip Kotler, ktorý by mal prednášať o nových trendoch v medzinárodnom marketingu a manažmente.

BRATISLAVA 22. mája - Spoločnosť TOP Events pripravila ďalší z eventov na najvyššej úrovni zameraný na medzinárodný marketing a manažment pod vedením svetovej osobnosti, marketingového "guru", Philipa Kotlera. Top event roka v marketing manažmente, interaktívny seminár pod názvom MARKETING MOVES -- Marketing hybná sila novej ekonomiky sa uskutoční dňa 23. mája 2007, v Radisson SAS Carlton hoteli v Bratislave.



Účastníci seminára - topmanažéri, marketingoví, reklamní, PR špecialisti, ale i obchodní manažéri budú mať jedinečnú príležitosť získať informácie o nových trendoch v medzinárodnom marketingu a manažmente, ale najmä diskutovať s Prof. Philipom Kotlerom o aktuálnych otázkach, či problematických oblastiach globálneho i lokálneho významu. Tematicky bohatý obsah seminára poskytne množstvo príležitostí pre účastníkov zapojiť sa do diskusie, overiť si svoje poznatky, vzájomne sa inšpirovať a motivovať (podrobný program www.topevents.sk):



- výzvy súčasnosti

- marketing verzus predaj -- ako zlepšiť ich vzťahy a vzájomnú spoluprácu

- lojálni zákazníci ako výsledok uplatnenia holistického marketingu

- výber víťaznej stratégie (Blue Ocean Strategy)

- pomocou laterálneho marketingu k objaveniu nových nápadov na nové produkty

- nové komunikačné nástroje v marketingu a ich využitie

- posun k high-tech marketingu

- digitálna ekonomika



Organizátor pripravil v spolupráci s pražským vydavateľstvom odbornej manažérskej literatúry Management Press pre účastníkov seminára, ale i odbornú verejnosť prekvapenie navyše -- novinku v podobe knihy Marketing v pohybu (Marketing Moves). Autorom je Philip Kotler, spoluautori: Dipak C. Jain, Suvit Maesincee.



Účastníci tlačovej konferencie:

- Prof. Philip Kotler

- Ing. Lenka Kmeťová, organizátorka, riaditeľka spoločnosti TOP Events, s.r.o.



Moderátorka: Andrea Vadkerti

Dátum: 23. máj 2007

Čas: 17.00 hod

Miesto: Radisson SAS Carlton Hotel, Bratislava -- MIRROR BAR



Partnermi seminára sú: TOP PARTNERI -- KIA MOTORS, Procter & Gamble, REKLAMNÍ PARTNERI -- Oriflame, Samsung, Železiarne Podbrezová, PARTNERI -- Hewlett-Packard, Slovenské cukrovary (Korunný cukor), GASTRO PARTNERI -- Coca Cola, Segafredo a Villa Vino Rača.



Seminár mediálne podporili: GENERÁLNI MEDIÁLNI PARTNERI -- TA3, Hospodárske noviny, SITA, Aktuálne.sk, MEDIÁLNI PARTNERI -- Bratislava Leaders Magazine, ETARGET, EUROREPORTplus.



EVENT PARTNER -- Radisson SAS Carlton Hotel



Philip Kotler (narodený 27. mája 1931, Chicago) je medzinárodne uznávaný profesor v obore medzinárodného marketingu na Kellogg School of Management - Northwestern University. Periodikom Financial Times bol profesor Kotler zvolený za štvrtého najuznávanejšieho odborníka všetkých čias v obore manažmentu (hneď za Jackom Welchom, Billom Gatesom a Peter Druckerom). Európskym centrom manažmentu bol menovaný za popredného experta v oblasti strategickej aplikácie marketingu. Philip Kotler je považovaný aj za jedného zo zakladateľov tzv. sociálneho marketingu.



Kniha Marketingový manažment (v súčasnosti už v 12. vydaní ) je považovaná za jednu z najodbornejších publikácií o marketingu. Ďalej sa autorsky, alebo spoluautorsky podieľal aj na množstve odborných publikácií. Medzi inými sú to napríklad Kotler a Marketing, Laterálny marketing, Strategický marketing pre neziskovky; Marketing zdravotníckych inštitúcií, Profesionálny marketingový servis, Marketing od A po Z, 10 najväčších marketingových hriechov, Marketing v pohybe, Marketingové miesta, Marketing národov, Sociálny marketing. Nemožno nespomenúť aj stovky článkov v mienkotvorných periodikách ako sú napríklad Harvard Business Review, Sloan management Review, Business Horizons, California Management Review a Journal of Marketing. Philip Kotler je držiteľom niekoľkých ocenení, vrátane ocenenia Najuznávanejší marketingový učiteľ roka, ktoré každoročne udeľuje Americká marketingová asociácia a v spolupráci so Sales & Marketing Executives International (SMEI).



Skrz konzultačnú firmu Kotler Marketing Group (KMG), profesor Kotler radil pri najväčším americkým a zahraničným spoločnosťami -- vrátane firiem ako IBM, Michelin, Bank of America, Merck, General Electric, Honeywell a Motorola. Poradenstvo sa týkalo marketingovej stratégie a plánovania, marketingovej organizácie a medzinárodného marketingu.



Mimo publikačnej činnosti profesor Kotler prednáša rôznym spoločnostiam a organizáciám v Amerike, Európe a v Ázií. Nemožno nespomenúť aj jeho participáciu v KMG, kde má na starosti klientské projekty.



Redaktori Marketér.sk Vám prinesú informácie priamo z tlačovej konferencie. Sledujte nás a budete informovaný!



Zdroj:http://www.prservis.sk/index.php?base=data/pre/os/0705220237.msg>PRservis.sk

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
27. apríl 2024 15:02