Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
27.09.2019, 00:00

Ľuboš Fellner: Mladí cestujú tak, ako funguje Instagram. Povrchne. A Slovensko? Má nulový imidž

  • Ľuboš Felner tvrdí, že ako Slovensko sme najnudnejšou turistickou destináciou. "Nikto sem nechce chodiť".
  • Prečo sú Slováci vo výbere dovolenky ešte homo sapiens? A vedia vôbec Slováci, do čoho idú, keď si dovolenku vyberajú?
  • "Mladí ľudia cestujú ako funguje Instagram, povrchne. Tvorí sa svet masy a svet elity. A to sa bude rapídne prehlbovať," povedal v rozhovore pre HN Magazín Zakladateľ CK Bubo Ľuboš Fellner.
Ľuboš Fellner: Mladí cestujú tak, ako funguje Instagram. Povrchne. A Slovensko? Má nulový imidž
Zdroj: Miroslava Spodniaková

Bulharsko je ťažký socík. Chorvátsko je v porovnaní s ním západoeurópske, no veľmi drahé. Slováci sa však v porovnaní s týmito krajinami majú stále čo učiť. Zakladateľ Cestovnej kancelárie Bubo Ľuboš Fellner tvrdí, že pre klientov musia vymýšľať stále niečo nové, neopozerané. Aktuálnou novinkou sú napríklad Vanilkové ostrovy.

Prečítajte si rozhovor, ktorý bol publikovaný v HN Magazíne, ktorý vychádza každý piatok ako príloha k Hospodárskym novinám:

Cestovná kancelária BUBO je známa exotickými destináciami, Slováci však stále chodia aj do tradičných ako Chorvátsko či Bulharsko. Prečo?

Bulharsko je cenovo veľmi výhodné a cena hrá pri výbere hocijakého produktu vždy dôležitú úlohu. Keď je niečo najlacnejšie, tak to bude mať vždy nejaký obrat. Chorvátsko je zase pre Slovákov tradičná destinácia a veľmi dobrá.

Nenechajte sa obmedzovať.

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Ticketportal.sk