Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyBulharsko je ťažký socík. Chorvátsko je v porovnaní s ním západoeurópske, no veľmi drahé. Slováci sa však v porovnaní s týmito krajinami majú stále čo učiť. Zakladateľ Cestovnej kancelárie Bubo Ľuboš Fellner tvrdí, že pre klientov musia vymýšľať stále niečo nové, neopozerané. Aktuálnou novinkou sú napríklad Vanilkové ostrovy.
Prečítajte si rozhovor, ktorý bol publikovaný v HN Magazíne, ktorý vychádza každý piatok ako príloha k Hospodárskym novinám:
Cestovná kancelária BUBO je známa exotickými destináciami, Slováci však stále chodia aj do tradičných ako Chorvátsko či Bulharsko. Prečo?
Bulharsko je cenovo veľmi výhodné a cena hrá pri výbere hocijakého produktu vždy dôležitú úlohu. Keď je niečo najlacnejšie, tak to bude mať vždy nejaký obrat. Chorvátsko je zase pre Slovákov tradičná destinácia a veľmi dobrá.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 95% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.