
Nevyhnutnosťou je podľa neho tiež konzistentnosť.
Prvá veľká výzva, ktorá na novú kreatívnu agentúru čaká, je komunikácia modelu ŠKODA OCTAVIA.
V Česku majú ďalší škandál týkajúci sa biznisu s duševným zdravím.
Kto sa stane najlepšie komunikujúcou spoločnosťou, sa dozvieme takmer o týždeň.
Skladba sa dočkala aj videoklipu, hrá v ňom Dagmar Havlová.
Na shortlist národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie sa dostalo 24 prác.
Nejde o prvý prešľap strany tohto typu.
Zatiaľ čo Twitter zakázal politickú reklamu, Facebook je za jej zverejňovanie. Aj takej, ktorá klame
Celkom uspelo päť prác dvoch agentúr. Bodovali Starmedia Co a Wavemaker Slovakia.
Príbeh reklamy je o rešpektovaní a vzájomnej láske otca a syna.
Ocenenie získala v kategórii Pozitívna zmena.
Nová pieseň sa volá Bulvárne krysy. Otextoval ju bývalý novinár.
Po PayPale sa od platobnej meny Facebooku dištancovali Ebay, Mastercard, Stripe a Visa.
V hlavnej úlohe je miniauto, ktoré pomohlo k úteku zopár ľuďom.
Jaromír Soukup sa touto informáciu pochválil na svojom Facebooku.