Záujemcovia možnosť kúpy zánovného vozidla prostredníctvom online platformy využívajú čoraz viac. Aké preferencie mali slovenskí zákazníci v tretej vlne pandémie?
Vlaňajší marec znamenal pre automobilový trh poriadnu ranu. Nielen že sa kvôli pandémii koronavírusu zaviedli prísne opatrenia pre výrobné závody, ale taktiež vzhľadom na obmedzenia prevádzky dílerstiev a ďalšie nepriaznivé podmienky klesli celkové čísla predajov. A to vo väčšine prípadov pomerne výrazne.
Značky aj na slovenskom trhu museli prísť s konceptom, ako verejnosti a svojim zákazníkom poskytnúť predajné služby skrz online platformu a vo veľkom sa začali orientovať práve na internetový predaj vozidiel. Týkalo sa to taktiež predajcov jazdených áut a hoci sa počas leta 2020 situácia mierne upokojila, d...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-03 11:35:00 - Feat.: - Title: Najostrejšia Škoda v histórii? Česi odhaľujú špičkový koncept, pretavia ho na reálne auto
02 - Modified: 2024-05-03 08:30:00 - Feat.: - Title: Novinka od Renaultu nedáva na výber. Motor však poteší tých, ktorí nechcú elektromobil
03 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
04 - Modified: 2024-05-02 09:00:00 - Feat.: - Title: Vyrieši problém elektromobilov? Batéria od firmy CATL ponúka dojazd až tisíc kilometrov
05 - Modified: 2024-04-30 22:00:00 - Feat.: - Title: Čo spôsobí ďalšiu pandémiu? Poprední vedci sa zhodli na jednom víruse