StoryEditor

​Týmto automobilom sú zákazníci najviac verní. Rebríček ovládli Japonci, ukazuje štúdia

30.07.2020, 11:20
Americká analytická spoločnosť J.D. Power zverejnila výsledky svojho prieskumu o lojálnosti zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov.

Automobil nie je pre mnohých trvácna vec a po niekoľkých rokoch ho často vymenia za iné, modernejšie, lepšie a im potrebám viac vyhovujúce. Nech už je dôvod akýkoľvek, po čase presadnú do iného modelu. A možno i úplne inej značky.

Americká analytická spoločnosť J.D. Power teraz zverejnila výsledky svojho prieskumu s názvom 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ktorý sa bližšie pozrel na lojálnosť zákazníkov k jednotlivým značkám automobilov. 

Prieskum zaznamenáva údaje o rozhodnutiach Američanov, ktorí v období od júna 2019 do mája 2020 menili svoje auto za nové. Výsledok zachytáva percento zákazníkov, ktorí sa rozhodli zostať u rovnakej značky. Do prieskumu pritom boli zahrnuté v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Vyskúšali sme praktický Ford v životnej forme: Skvelý šesťvalec a luxus ako v SUV 02 - Modified: 2024-05-03 22:00:00 - Feat.: - Title: Zlatá doba automobilizmu: Spoznáte v kvíze všetky známe modely áut z 90. rokov? 03 - Modified: 2024-05-03 11:35:00 - Feat.: - Title: Najostrejšia Škoda v histórii? Česi odhaľujú špičkový koncept, pretavia ho na reálne auto 04 - Modified: 2024-05-03 08:30:00 - Feat.: - Title: Novinka od Renaultu nedáva na výber. Motor však poteší tých, ktorí nechcú elektromobil 05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
menuLevel = 2, menuRoute = auto/servis, menuAlias = servis, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
05. máj 2024 17:29