21.10.2011, 00:00

Naučte sa aj vy niečo od slávneho biznis motivátora Scotta McKaina

Napísal jednu z desiatich najlepších biznis kníh sveta. Vybrali sme pre vás niekoľko rád od Scotta McKaina, jedného z dvadsiatich najlepších biznis spíkrov sveta.

Naučte sa aj vy niečo od slávneho biznis motivátora Scotta McKaina

Vďaka nemu milióny firiem po celom svete „rozpumpovali“ svoj biznis a dosiahli vysnívané obraty. O svojich skúsenostiach v biznise prednášal po celej Amerike a v štrnástich krajinách do Singapuru po Švédsko, od Mexika až po Maroko. Stojí na rovnakom piedestáli ako Ronald Reagan, Harvey Mackey či Colin Powell. Jeden z najlepších spíkrov sveta, ktorým sa môže popýšiť Sieň slávy spíkrov (Speakers Hall of Fame). Scott Mc Kain. Čo všetko stojí za jeho úspechmi? Prečo dokáže poradiť v akejkoľvek oblasti biznisu? Odpovede sa skrývajú v jeho vlastných skúsenostiach a návod na úspech je v jeho citátoch.



„Ak nemôžete nájsť v sebe silu, aby ste boli emocionálni, angažovaní, a áno, horliví líšiť sa, potom by ste sa mali pripraviť na to, že zapadnete do obrovského davu priemerných, ktorí sú posudzovaní svojím zákazníkom len na základe ceny. To je to najhoršie miesto v celom biznise. Ak nie ste ochotní vytvoriť rozdiel vo vašej profesii – a pre vašu organizáciu na trhu – potom buďte pripravení na svoje miesto vzadu, s veľkým zástupom podobného, kde vládne najmä nuda.“
Collapse of Distinction: Stand Out and Move Up While Your Competition Fails  (Kolaps úrovne: Postav sa a pohni sa, zatiaľ čo tvoja konkurencia zlyháva)

„Filozofia biznisu je založená na spojení s ľuďmi, ktorí sú tým najdôležitejším pre firmu. Sú to vaši zákazníci a kolegovia. Ide o pochopenie, že vo svete vyspelých technológii sú vzťahy viac ziskové ako obyčajný predaj.“
ALL Business is Show Business (Celý biznis je šoubiznis)

„Zákazníci často hovoria: Dobré, nie dosť dobré! Ak ma chcete vo svojej firme, ohromte ma! Prekvapte ma! Urobte na mňa taký dojem, že na vás nedokážem zabudnúť.“
ALL Business is Show Business (Celý biznis je šoubiznis)

„Pred niekoľkými rokmi, môj najlepší priateľ Tim Durham, mi povedal: ,Scott, milujem tvoje myšlienky o vzťahoch so zákazníkmi. Kúpme si firmu a uvedieme ich do praxe.´ Moja prvá reakcia bola – vo všetkej počestnosti – „Azda žartuješ. S vlastnými peniazmi?“ (Je oveľa ľahšie vravieť iným, ako majú robiť biznis než zvládnuť svoj vlastný!)
What Customers REALLY Want (Čo zákazníci naozaj chcú)