15.03.2017, 12:10

Ako prekonať úzkosť pri kontakte s ľuďmi: Vitamíny a minerálne látky, ktoré zatočia so sociálnou fóbiou

Vitamíny a minerálne látky hrajú kľúčovú úlohu pri fyzickom i duševnom zdraví. Aj keď si môžete myslieť, že majú hlavne fyzické zdravotné prínosy, ich nedostatok môže v skutočnosti zhoršiť sociálnu fóbiu.

Vitamín D sa vyskytuje v malom množstve v potravinách ako je losos, tuniak, hovädzia pečeň, syr a žĺtky. Veľa raňajkových cereálii je tiež bohatých na tento vitamín, ako aj niektoré pomarančové šťavy, mliečne výrobky a sójové mlieko. Ľudské telo tiež môže vytvárať vitamín D, keď sa vystaví slnečným lúčom. Avšak kvôli možným rizikám častého pobytu na slnku sú potravinové zdroje lepšou alternatívou.
Zdroj: Pixabay

V galérii nájdete zoznam vitamínov a minerálnych látok, ktoré súvisia s úzkosťou pri kontakte s ľuďmi a potravín, ktoré by ste mali konzumovať, aby ste zabezpečili, že ich budete mať vždy dosť, informuje Very Well.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.