StoryEditor

Menej reklamy na fastfood vo Veľkej Británii

30.03.2005, 00:00

Podľa štúdie vykonanej denníkom The Daily Telegraph vyplýva, že množstvo televíznych spotov na „fastfoodové“ produkty počas vysielania pre deti na britských televíznych kanáloch pomaly klesá.

Len 28 televíznych spotov zo 170 monitorovaných na televíznych staniciach Channel5 a ITV prezentovalo produkty rýchleho občerstvenia. Pričom v roku 2003 dosahovali až 40-percentný podiel zo všetkých spotov vysielaných počas vysielania pre deti, vyplýva zo zistení spoločností Food Commision.

Pokles počtu reklamných spotov na fastfood súvisí so snahou spoločností spájať svoje produkty so športovými aktivitami.

Zdroj: Vladislav Borovský, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 13:10