StoryEditor

Už ako malý som chcel vyhrávať. Sagan prekvapil v novej reklame

19.07.2016, 18:00
Autor:
lucluc

Na cyklistických pretekoch Tour de France je v utorok voľný deň, ale Peter Sagan nezaháľa. Okrem toho, že na tohtoročnej Tour žiari a vyhral už tri etapy, pre svojich fanúšikov si pripravil opäť jeden zo svojich kúskov.

V novej reklame, v ktorej propaguje firmu Sunroot svojej manželky Katky, ktorej je tiež tvárou, si vyskúšal hneď niekoľko rolí. A v reklame sa objavila aj ona sama, aj otec Ľubomír. A tiež plyšový medvedík, ktorého dostala od našej redakcie pri nedávnom fotení.


"Môj život je ako film. Ako dieťa som sníval, že raz budem úspešným jazdcom na veľkých pretekoch. Ak máte silu snívať, máte aj silu premeniť svoje sny na skutočnosť. Avšak, ak chcete byť naozaj úspešný, musíte robiť to, čo vás naozaj baví, ale hlavne nesmiete zabúdať, že úspech je odmenou za drinou," hovorí na začiatku reklamy Peter a ukazuje sa ako silný muž, ktorý sa nebojí ničoho a má silu - lezie, šplhá, píli drevo či svojho otca ťahá na sánkach.

Ďalej dopĺňa, že najradšej si však oddýchne na miestach, kde vyrastal. A že aj pády patria k životu, no nemajú ho zastaviť, ale motivovať. Táto úvodná časť reklamy bola vonku už pred pár týždňami, dnes sa zverejnila aj jej zvyšná časť, kde Peter ukazuje niekoľko tvárí.

Predstaví sa v súboji s gladiátorom a zahrá si scénku z filmu Pulp Fiction, kde sa spolu s Katkou zahrali na Umu Thurman a Johna Travoltu, čím chcel demonštrovať, aké je dôležité mať pri sebe niekoho na koho sa môže obrátiť, ale s kým sa dá aj zabaviť. Na záver dodáva: "...i keď v živote bojujete, vyhrávate, prehrávate, milujete, najdôležitejšie je, aby ste v každom momente našli niečo výnimočné... každý deň máte príležitosť stať sa režisérom svojho života a napísať nový príbeh, v ktorom môžete hrať hlavnú úlohu," uzatvára Sagan.

Youtube
Zaujímavosťou na samotnej reklame je aj fakt, že v ňom figuruje aj plyšový medvedík v dúhovom drese Majstra sveta. Práve toho dostala od nášho fotografa Adama Suchánka jeho manželka Katka, keď sme ju v novembri fotili pre náš HN magazín. Bolo to presne v deň, keď vyšlo najavo, že o pár dní sa s Petrom berú. Pri fotení v trenčianskom hoteli Elizabeth sme ho použili ako rekvizitu. Katke sa však plyšový medveď v detskom majstrovskom drese páčil tak veľmi, že sme sa jej ho rozhodli venovať. A vidno, že do ich cyklistickej rodiny dobre zapadol.

Adam Suchánek

Nie je to prvýkrát, čo sa Peter nechal nahovoriť na reklamu propagujúcu topinamburové výrobky spoločnosti Sunroot. "Keď sa prvýkrát stretol s topinamburom, asi pred tromi rokmi u nás v penzióne v Dolnom Kubíne, tak ho ochutnal. Zachutilo mu to. Peter je ten typ, že keby nebol o tom sám naozaj presvedčený, tak by do toho nešiel. Samozrejme, ale do veľkej miery to bolo o tom, že sa sám s našimi produktami stotožnil. Čo sa týka sponzorov, môže mať totiž z každej oblasti iba jedného. A v oblasti gastro sme to my. Sme radi, že si nás zvolil, lebo sa to zhoduje aj s našou filozofiou a krédom, že v zdravom tele zdravý duch," vysvetlila v rozhovore pre HN Katarína Sagan.

V tomto prípade je to výhra pre obe strany, Peter má stravu, ktorá mu prospieva a firme Sunroot robí reklamu. „Svoju úlohu hrajú sympatie. Určite to nie je o tom, že ,budem vašou tvárou a je mi to jedno‘. Aspoň trocha sa s tým musí stotožniť... Ak je to možné, chceme pomáhať aj v projektoch športu a mládeže, to, čo je Petrovi blízke," uzatvára Katka.

01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 02 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať 03 - Modified: 2024-03-08 11:25:21 - Feat.: - Title: Nitra cenzúru neplánuje. Reklama, proti ktorej sa obyvatelia búrili, bola zaplatená do februára, vysvetľuje hovorca 04 - Modified: 2024-03-07 16:16:31 - Feat.: - Title: Nitranov nahnevala LGBTI+ reklama. Odmietame šírenie obsahu takýmto agresívnym spôsobom, poslali mail poslancom 05 - Modified: 2024-02-16 08:33:08 - Feat.: - Title: Sila informácií či reklamy? Firmy využívajú feministické posolstvá na propagáciu zdravotníckych testov
menuLevel = 2, menuRoute = style/kultura, menuAlias = kultura, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
20. apríl 2024 00:14