11.07.2017, 17:25

Aj ovocie vám môže uškodiť. Pozrite sa, čo jesť pravidelne a čo radšej nie

Aj keď všetky druhy ovocia majú svoje zdravotné výhody, niektoré sú zdravšie ako iné. Zamerať by ste sa mali predovšetkým na ovocie s vysokým obsahom vlákniny a vitamínov a nízkym množstvom kalórií a cukru.

Rovnako ako banány, mango má väčšie percento cukru ako iné ovocie, a preto chutí tak sladko. Jedna šálka manga obsahuje 100 kalórií a 23 gramov cukru. Mango ponúka ďalšie zdravotné výhody, takže ho úplne nevylúčte zo stravy. Namiesto toho ich konzumujte opatrne.
Zdroj: Pixabay

Ak premýšľate o tom, ktoré ovocie má byť pravidelnou zložkou vašej stravy a ktoré si dopriať len príležitostne, je dôležité poznať zopár faktov, radí stránka Mashed.

Vedeli ste napríklad, že jesť ananás je skvelé, ak užívate antibiotiká a kivi zlepší vaše trávenie? Naopak také mango môže spôsobiť črevné problémy a brusnice pri zápale močových ciest v skutočnosti nepomáhajú. 

V galérii sa dozviete, ktorých sedem druhov ovocia by ste mali jesť stále a ktorých sedem radšej nie.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.