Vo Francúzsku, v Nice otvoril Jamie Olivier svoju najnovšiu reštauráciu, no zákazníci ju podrobili paľbou kritiky, píše portál Dailymail.
V recenziách píšu, že káva sa nedá piť, obsluha je nepríjemná a jedlo nevýrazné a predražené.
Celebritný šéfkuchár má vo Veľkej Británii už 41 reštaurácií. V lete sa rozhodol, že skúsi šťastie aj vo Francúzsku. Na letisku v Nice otvoril svoj podnik Jamie's Deli. Reštaurácia ponúka kávu, koláče, šaláty a sendviče. Má exkluzívny výhľad na pristávaciu dráhu, ktorá sa nachádza v úchvatnej scenérii, na okraji útesu a ústi rovno do mora.
Zákazníci výhľad obdivujú, no to sa už nedá povedať o jedlách a obsluhe. Dailymail pripomína, že na Twitteri sa hromadia sťažnosti na nekompetentných zamestnancov a "vyschnuté" jedlo.
"Jamie Oliver na letisku v Nice zamestnáva málo ľudí a ešte k tomu sú aj nekompetentní," píše sa v recenzii. Ďalší zákazník sa pohoršuje nad cenami: "Zaplatil som 17 eur a dostal som Caesar šalát a gumené kurča."
Ani ďalší Jamieho kuchyňu nešetril: "Potraviny suché, predražené, žiadne maslo. Vôbec z toho nie som nadšený."
Webová stránka Deli pritom sľubuje, že cestujúci si u nich pochutia na lahodnom čerstvom pečive, no zákazníci majú iný názor. Píšu, že croissanty, ktoré dostali, neboli ani zďaleka čerstvé.
27-ročný Londýnčan Daniel Wiliams sa tešil, že si na letisku dá dobrú kávu a jedlo. No bol sklamaný:
"Objednali sme si dve kapučína a croissanty. Všetko sme dostali studené, kapučíno bolo bez peny, croissanty mokré. Bolo jasné, že ich pár dní držali v chladničke."