11.08.2017, 00:01

Obmedzte cukry v strave. Tu je päť spôsobov, ako na to

Patríte k tým, ktorí nevedia odolať pochúťkam v podobe koláčikov, zmrzliny a cukríkov? Vaša túžba po nich je taká silná, že si ich doprajete každý deň? Máte pocit, že to prerastá až do závislosti?

Ak ste znížili obsah cukru z vašej stravy a aj tak o deň neskôr ( alebo dokonca týždeň) prahnete po sladkostiach, buďte trpezliví. Jennifer Homendyovej začala chuť na cukor slabnúť po troch až štyroch týždňoch od zníženia jej príjmu. "Je úžasné, ako túžba po cukre zmizne."

V štúdii z roku 2015 ľudia, ktorí dodržiavali stravu s nízkym obsahom cukru počas troch mesiacov, hodnotili puding ako 40 percent sladší ako tí, ktorí sa držali svojej typickej stravy.
Zdroj: Pixabay

Tak v tom prípade máme pre vás niekoľko riešení tohto problému.  

Server Oprah prináša rady, ako znížiť príjem sladkých maškŕt v strave.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.