Sociálna sieť Facebook ale nebola jediným miestom, kde sa ruský vplyv počas amerických volieb na sieti objavil.
Ďalšie prípady, v mnohých ohľadoch odlišné od „zneužitia“ Facebooku, sa v posledných dňoch objavili na Twitteri a Google.
RT utrácala na reklamy Spoločnosť Twitter v septembri ukázala, ako ruská globálna televízna stanica RT – predtým Russia Today – utrácala za reklamy v priebehu minuloročnej volebnej kampane. Ruskou vládou financovaná stanica minula na tieto aktivity 274-tisíc dolárov. Príspevky šírila prostredníctvom troch účtov – @RT_com, @RT_America a španielsky písaného @ActualidadRT. Promovaných bolo 1 823 príspevkov.
Aktívni spameri
Twitter zároveň uviedol, že počas predvolebnej kampane zaznamenal zvýšenú aktivitu botov a spamerov.
V nižšie uvedenom videu si môžete pozrieť, ako stanica RT zareagovala, keď sa dozvedela o víťazstve Donalda Trumpa vo vlaňajších voľbách amerického prezidenta.
01 - Modified: 2024-05-28 12:24:47 - Feat.: - Title: Rusko vyrába muníciu do diel trikrát rýchlejšie ako Západ. A štyrikrát lacnejšie
02 - Modified: 2024-05-28 12:00:00 - Feat.: - Title: Ich byt bol plný zaváraného ľudského mäsa. Manželia zabili a zjedli desiatky ľudí, úrady prípad zamietli pod koberec
03 - Modified: 2024-05-28 10:35:19 - Feat.: - Title: Irán dodal Rusku navádzané bomby, ktoré sú v službe len päť rokov
04 - Modified: 2024-05-28 10:19:21 - Feat.: - Title: Použitie zbraní na území Ruska by nezatiahlo NATO do vojny, vyhlásil Stoltenberg
05 - Modified: 2024-05-28 10:41:38 - Feat.: - Title: Ukrajina má právo použiť západné zbrane na zasahovanie cieľov v Rusku, vyhlásil Borrell